نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: مبارزه با فساد و عدالت‌طلبی از صفات بارز آیت‌الله رئیسی بود.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶ 24 May 2024

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز چهارم خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: کشور و جهان در یکشنبه عصر با خبر تأسف‌بار و نگران‌کننده سانحه بالگرد رئیس‌جمهور و همراهانش روبرو شد و صبح روز دوشنبه با خبر شهادت ایشان عزادار شدیم و تمام اماکن با اجتماع عظیم غرق در عزا و ماتم شد.

وی خاطرنشان کرد: شکوه حماسه‌ساز مردم تکریم، تقدیر و تجلیل برای فردی خدمتگزار و عهد و پیمان با امامین انقلاب اسلامی را در پی داشت.

امام‌جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی نه‌تن‌ها در نزد ملت ایران محبوب بود بلکه در میان کشور‌های مخالف ایران هم محبوبیت داشت، ایشان استراحت را بر خودش حرام کرد و پرچم عدالت را برافراشت.

شاهرخی بیان کرد: ایشان ۴۷ سفر استانی در طول خدمت داشت و امام رضا (ع) در روز میلادش مزد خدمت ایشان را داد.

وی ادامه داد: مبارزه با تبعیض، یار و یاور محرومان، دلداده مردم، مبارزه با فساد و عدالت‌طلبی از صفات بارز آیت‌الله رئیسی بود.

نماینده، ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: دولت سیزدهم خزانه خالی و ۱۵ هزار میلیارد ریال بدهی دولت قبل را بر دوش کشید و با تلاش خستگی‌ناپذیر و سفر به ۲۷ کشور با دستان خالی و بدون اتکا به بیگانگان کشور را اداره کرد.

شاهرخی اظهار کرد: در این سانحه نیز امام‌جمعه تبریز را از دست دادیم که ایشان از شخصیت‌های والای نظام بود و به محرومان رسیدگی می‌کرد و رهبر معظم انقلاب از ایشان به‌عنوان امام‌جمعه محبوب یادآوری کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سردار دیپلماسی نظام اسلامی و استاندار آذربایجان شرقی هم به مزد زحمات خود در راستای وفای به عهد به مردم رسیدند.

امام‌جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: دور مجلس شورای اسلامی آغاز به کارکرده و نمایندگان باید برای خدمتگزاری به مردم آماده باشند و همدلی و وحدت را برای اعتلای نظام پیشه کنند.

شاهرخی تصریح کرد: مردم با انتخاب فرد اصلح به دنبال برقراری عدالت و مبارزه با فساد هستند و انتظار می‌رود نمایندگان استان برای برطرف کردن مشکلات و فراهم کردن زیرساخت‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار