مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: صنایع تبدیلی نیاز ضروری محصولات کشاورزی شهرستان استکه باعث رونق اشتغال و تولید می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰ 26 May 2024

به گزارش تابناک لرستان، جواد گودرزی امروز ششم خردادماه در جلسه شورای اداری که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: بروجرد به دلیل دارا بودن ظرفیت‌هایی، به‌عنوان قطب صنعتی و کشاورزی استان محسوب می‌شود و به برخی از استان‌های هم‌جوار مانند همدان و مرکزی نیز محصولات خود را عرضه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به مسائل زیرساخت‌ها در حوزه کشاورزی منجر به افزایش تولید می‌شود و باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد اضافه کرد: مدیریت آب در کشاورزی یک همت همه‌جانبه نیاز دارد به‌طوری‌که در بحث مرمت قنوات اقدام کردیم، اما لازم است مرمت دریچه گذاری رودخانه‌ها باهدف تقسیم عادلانه آب انجام شود چراکه ما هنوز هم در شرایط خشکسالی هستیم.

گودرزی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در حوزه کشاورزی وجود دارد این است که آنچه باید در کشاورزی هزینه شود در جای دیگری هزینه می‌شود که این امر باعث می‌شود تولیدی را با دنبال نداشته باشد.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد تصریح کرد: سالانه ۱۰ میلیون جوجه‌ریزی، تولید ۲۱ تن گوشت مرغ، تولید ۷۶۹ تن عسل، تولید بیش از ۳ هزار تن گوشت قرمز و ۴۱ هزار تن شیر در بروجرد صورت می‌گیرد.

گودرزی اظهار کرد: با فعال کردن ظرفیت‌ها نیز به‌زودی یک‌میلیون قطعه مرغ دیگر به ظرفیت تولید بروجرد اضافه می‌شود، ولی مشکل اینجاست که انبار پشتیبانی نداریم که باید برای این انبار هم در شهرستان فکری شود تا ایجاد شود.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار