محمود ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان روز یکشنبه با صدور پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگار تجسم واقعی صداقت در قول، امانتداری در قلم فرسایی و بیان مشکلات و مسائل مبتلا به جامعه است.
کد خبر: ۹۸۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ 08 August 2021

به گزارش تابناک لرستان در این پیام آمده است: اهمیت جایگاه این حوزه موجب شده است تا خبرنگاران و اصحاب رسانه از موقعیت اجتماعی خاصی برخوردار باشند.

این پیام می‌افزاید: به راستی که این قشر می توانند با اتکا به قدرت اندیشه و نیروی قلم، منشا تحولات ارزشمند و اقدامات موثری در بهبود شرایط زندگی اجتماعی، فرهنگی و موجب تعالی و سعادت جوامع شوند.

این پیام اضافه می‌کند: از آنجا که بخشی از فرایند رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است لازم است با اطلاع رسانی به شیوه های مختلف از بروز اتفاقات ناگوار پیشگیری کنند و موجبات رشد و کمال را فراهم آورند.

در این پیام آمده است: ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت شهدای قلم و پاسداشت عزم و مجاهدت صاحبان اندیشه است.

ثمینی می‌افزاید: این جانب ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه این قشر فرهیخته از اهتمام و تلاش یکایک عزیزان در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند متعال برای شما عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا در افغانستان به دست طالبان است که روز خبرنگار نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار