فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با بیان اینکه لرستان نیازمند صنعت مادر است بر ضرورت تقویت صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵ 28 April 2024

به گزارش تابناک لرستان، سردار نعمت الله باقری امروز، نهم اردیبهشت ماه در نشست دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی کار و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی لرستان که به مناسبت هفته کار و کارگر انجام شد، بیان کرد: هیچ کس نمی‌تواند نقش مهم کارگران را در جامعه منکر شود. کارگران در رونق و شکوفایی اقتصادی قرار دارند و تلاش‌های آن‌ها بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه نقش کارگران در زمان پیروزی انقلاب، بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ است، ادامه داد: امروز شاهد جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم که در این بین دشمن بر روی موضوعات اقتصادی برنامه‌ریزی گسترده انجام داده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با تاکید بر اینکه با همت بلند همه مردم مشکلات رفع خواهند شد، نیروی کار را مهمترین سرمایه کشور دانست، گفت: مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری دارند.

وی اضافه کرد: تعمیق، توصیه و گفتمان‌سازی فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال و همچنین نقش جامعه کار و تولید در تحقق این شعار از راهبردهای اصلی بسیج در سال جاری است.

سردار باقری به موضوع اشتغال نیز گریزی زد و گفت: فروش تولیدات کارگاه‌های زودبازده و مشاغل خرد خانگی یکی از موضوعاتی است که باید بر روی آن برنامه‌ریزی اصولی در استان انجام شود.

وی با بیان اینکه باید بازارچه‌های مستقیم فروش را در استان داشته باشیم، اضافه کرد: راه‌اندازی بازارچه‌های محلی جهت فروش محصولات و تولیدات خانگی به صورت مستقیم ضروری بوده و باید در هر شهرستان شاهد یک بازارچه باشیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) همچنین گفت: یکی از ماموریت‌های ما رفع موانع تولید است و خوشبختانه در این راستا توانستیم با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۴۶ واحد صنعتی شهرستان بروجرد را به چرخه تولید برگردانیم.

سردار باقری با بیان اینکه از ۱۴ هزار شهید کارگری کشور ۲۰۴ شهید متعلق به لرستان هستند، اظهار کرد: معرفی شهدای کارگر استان باید به صورت کتابچه یا در قالب کتاب انجام شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در ادامه با بیان اینکه لرستان نیازمند صنعت مادر است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران بومی استان در استان‌های دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنند و اگر این سرمایه‌گذاری به استان گسیل شود شاهد تحول در این منطقه خواهیم بود.

وی گفت: صنایع تبدیلی و تکمیلی در لرستان باید تقویت شوند و این نیاز مهم و جدی استان بوده و باید در این راستا نیز برنامه‌ریزی اصولی انجام شود.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار