معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان:
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان الیگودرز با ۳۱ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸ 24 May 2021

به گزارش تابناک لرستان، مصطفی ملکی صادقی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در این راستا احداث ابنیه فنی و تکمیل زیرسازی محور بزنوید - امامزاده به طول ۲۸ کیلومتر، احداث محور "گلی چاس" به طول هشت کیلومتر، جاده "سرتنگ برزه" هشت کیلومتر، راه "سران" هفت کیلومتر و تکمیل زیرسازی محور بزنوید - امامزاده به طول ۲۸ کیلومتر در دستور کار است.

وی همچنین آسفالت محورهای روستایی "کانه سرخ، خرسیون، کاظم آباد، کیزان دره و بزنوید - امامزاده" به طول ۱۸ کیلومتر را از دیگر پروژه های قابل اجرا در الیگودرز عنوان کرد.

وی تصریح کرد: همچنین اواخر اردیبهشت ماه امسال عملیات قیرپاشی محورهای "خرسیون، ده صید، کاظم آباد و هوه" به طول ۶ کیلومتر انجام شد که در حال حاضر آسفالت محور کاظم آباد به بهره برداری رسیده و مابقی نیز در حال انجام است.

ملکی صادقی ادامه داد: علاوه بر این در حوزه فنی نیز پنج راهدارخانه چالشیر، شول آباد، فرسش، بزنوید و گله بادوش در سال گذشته تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

 در سفر وزیر راه و شهرسازی به لرستان طی تیرماه سال گذشته، شن ریزی ۲۰۰ کیلومتر، آسفالت ۹۰ کیلومتر راه روستایی و آسفالت ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان مصوب شد که تاکنون ۱۴۵ کیلومتر شن ریزی و ۶۲ کیلومتر آسفالت در قالب این مصوبات اجرایی شده و سهم شهرستان الیگودرز از این میزان ۲۹ کیلومتر آسفالت و بیش از ۶۰ کیلومتر شن ریزی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار