کد خبر: ۸۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳ 30 August 2015

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از نصب حدود ۱۵ دوربین پلاک خوان ثبت تخلفات رانندگی در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

احمد افضلی در گفتگو با مهر، درباره تمهیدات پیش بینی شده برای کاهش ترافیک فردیس، با بیان اینکه کنترل ترافیک نیاز به زیرساخت های مناسب دارد، گفت: یکی از این موارد کنترل ترافیک از طریق دوربین های است که تاثیر به سزایی در کاهش ترافیک داشته و می تواند بخشی از ترافیک این محدوده را سامان دهد.

وی افزود: برای این منظور در جلسه شورای ترافیک استان نصب حدود ۴۰ دوربین کنترل ترافیک در کلانشهر کرج تصویب و شهرداری مسئول پیگیری موضوع شد و مقرر شد برای شهرستان فردیس نیز این دوربین ها نصب شوند.

افضلی با اشاره به آغاز نصب دوربین ها در کلانشهر کرج از مدتی پیش گفت: نصب دوربین ها در فردیس نیاز به تکمیل زیرساخت ها دارد که به زودی و با ایجاد فیبر نوری مقدمات کار در این شهرستان نیز آغاز می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج افزود: هنوز اعتبار لازم برای تکمیل زیرساخت ها در فردیس فراهم نیست اما به محض تامین اعتبار، طرح مطالعاتی این شهرستان آغاز و جاده ملارد و فردیس زیر بار دوربین می روند.

به گفته افضلی نصب حدود ۱۵ دوربین در نقاط مختلف شهرستان پیش بینی شده است.

وی در پایان کاهش حصور فیزیکی ماموران در تقاطع ها و میادین، ثبت تخلف از چراغ قرمز، محاسبه سرعت میانگین و ثبت تخلفات بر مبنای آن و کنترل گذرگاه یک طرفه ورود ممنوع را از مزایای نصب دوربین های پلاک خوان و ثبت تخلفات برشمرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار