موضوعات و مسائل طلافروشان در خصوص سامانه های مودیان و تجارت در حضور دکتر عبدالهی استاندار البرز و دکتر محمد انصاری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز مطرح شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴ 07 May 2024

به گزارش «تابناک البرز» نماینده عالی دولت در استان البرز با حضور در جمع اعضای اتحادیه طلافروشان در استان به بررسی موضوعات و مسائل این صنف با سامانه های مودیان و تجارت، پرداخت.

محمد انصاری گفت: بالغ بر یک هزار صنف طلافروشی و طلاساز در استان البرز مجوز فعالیت دریافت نموده اند که حدود دو سوم از این واحد ها در شهرستان کرج مستقر و در حال ارائه کالا و خدمات به شهروندان محترم البرزی هستند.
سامانه جامع تجارت در راستای ارتقای سطح شفافیت جریان کالا از مرحله تولید تا عرضه طراحی شده و اتفاقا می تواند در کمک به فعالیت واحدهای قانون‌مدار نقش بسزایی ایفا کند.
اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با دستور ویژه استاندار محترم البرز از فردا برنامه فوق العاده آموزشی را جهت اطلاع همه فعالان این صنف از روند درج اطلاعات مرتبط در سامانه جامع تجارت اجرایی خواهد نمود تا ابهامات موجود به حداقل ممکن برسد و همه فعالان عزیز این بتوانند در کمال آرامش همچون گذشته به فعالیت اقتصادی خود بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار