نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: مردم استان لرستان به‌پاس اینکه حافظ این آب و خاک بوده‌اند توقع داشتند که رئیس‌جمهور هنگام حادثه در مناطق سیل‌زده استان حضور پیدا می‌کرد.
کد خبر: ۷۳۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 20 April 2019
مردم توقع داشتند رئیس‌جمهور هنگام سیل در لرستان حضور پیدا می‌کرد

محمد بیرانوندی صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: مردم استان لرستان به‌پاس اینکه حافظ این آب و خاک بوده‌اند توقع داشتند که رئیس‌جمهور هنگام حادثه در مناطق سیل‌زده استان حضور پیدا می‌کرد و التیام‌بخش آلام آنان بود؛ اما من معتقدم هروقت نسخه شفابخش او شفای درد ما باشد همان موقع خوب است؛ خوش آمدید.

وی افزود: کاش اصحاب رسانه محلی در جلسه ستاد مدیریت بحران حضور داشتند چون سختی‌های صحنه را به‌تصویر کشیدند، همکاران بنده از حضرتعالی توقع دارند که در جلسه تهران به‌تمام و کمال آنچه که بر مردم لرستان رفته را انعکاس دهند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس عنوان کرد: سیل در استان امروز رخ نداده، این سیل خیلی وقت پیش و در وقتی که مردم خانه‌های‌شان را روی دوش می‌گیرند و در کوچه‌ها دنبال کار می‌گردند رخ داد، این به‌معنای سیل است؛ این سیل عامل انعکاس طبیعت بود، اما هر چه فریاد زدیم فریادمان به‌جایی نرسید.

وی بیان کرد: سیل اگر سال پیش و هزار سال رخ می‌داد چه می‌کرد که امروز نکرد؟ از همه امدادگران و خدمت‌رسانان قدردانی می‌کنم ما لحظه‌به‌لحظه رشادت و ایثار آنان را مشاهده کردیم.

بیرانوندی گفت: دوستان ما در سیل فقط خبر دادند که جان‌تان را از خطر نجات دهید و مردم ما فقط همین کار را انجام دادند، اما کارهایی از جمله آبخیزداری و آبخوان‌داری باید باید در مدت‌های قبل انجام می‌شد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس خاطرنشان کرد: توقع داریم خدمت‌ها به سیل‌زدگان به هیچ بهانه‌ای کند یا سست نشود توقع تسریع و تعجیل را داریم.

بیرانوندی اظهار داشت: ما حق‌وحقوق ‌مان را می خواهیم، زمین‌های کشاورزی‌مان را می‌خواهیم، ما یکی از پنج استان پرآب کشور هستیم و توقع داریم که سدهای معشوره، بختیاری، شبیخون و کاکاشرف که مطالعات آن‌ها انجام‌شده عملیاتی شود.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار