فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز گفت: عصر روز گذشته دو نفر راکب موتور سیکلت با تیر اندازی به مغازه طلا فروشی نسبت به شکستن شیشه ها اقدام کردند که صاحب طلا فروشی با زدن ریموت کرکره را پایین کشید و سارقان ناکام ماندند و هیچ‌گونه سرقتی رخ نداد.
کد خبر: ۷۳۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ 17 April 2019

طلا فروشان نکات ایمنی را رعایت کنند/ مهاجمین دستگیر می شوند

سرهنگ عباس محمدی، فرمانده نیروی انتظامی الیگودر در گفت و گو با سفیر افلاک در تشریح ماجرای تیر اندازی به طلا فروشی خیابان امام ( ره) گفت: عصر روز گذشته دو نفر راکب موتور سیکلت با تیر اندازی به مغازه طلا فروشی نسبت به شکستن شیشه ها اقدام کردند که صاحب طلا فروشی با زدن ریموت کرکره را پایین کشید و سارقان ناکام ماندند و هیچ‌گونه سرقتی رخ نداد.

وی ضمن قدردانی از همکاری مردم گفت: ماموران نیروی انتظامی حدود یک دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ محمدی از طلافروشان خواست در استفاده از دوربین های مدار بسته، شیشه های ضد گلوله و حتی جانمایی ایجاد مغازه دقت کرده و نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی افزود: تیم تجسس اداره آگاهی الیگودرز مشغول بررسی این پرونده هستند و مردم عزیز مطمئن باشند مهاجمین دستگیر خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
طلافروشیها با دو نوع سرقت مواجه هستند. یکی سرقتهای شبانه که هدف فقط سرقت از داخل گاوصندوقهاست که برای پیشگیری از آن فقط کافیه روی گاوصندوقها، قفل ضد زورگیری گاردمن نصب بشه که به واقع سارقین را در تمام روشهاشون ناکام خواهد گذاشت و همچنین برای پیشگیری از سرقتهای مسلحانه تنها کافیه سیستم ضد سرقت مسلحانه گاردمن نصب بشه که هم فروشندگان را از تهدید و ضرب و جرح و مرگ نجات خواهد داد و هم سارقین را در سرقت ناکام خواهد گذاشت که دیگه به فکر سرقت دیگه نیفتند.
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
جناب سرهنگ محمدی واقعا فرمانده بی نظیر وشایسته ای هستند دستشونو میبوسم خداوند محافطشون باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار