کد خبر: ۷۳۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ 16 April 2019

نماینده مردم خرم‌آباد گفت: عصبانیت مردم و کم لطفی‌ها بی‌عدالتی‌ها دور و کم خدمتی‌هاست.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد بیرانوندی در نطق نوبت بعدازظهر امروز (سه شنبه) مجلس گفت: کشتی استان لرستان به دلیل کم توجهی‌ها، بی‌عدالتی‌ها و نامهربانی ها به گل نشسته است.

وی افزود: یک شب قبل از سیل تا چندین روز بعد از آغاز آن بین مردم بودن و به طور تقریبی تمام محلات و مناطق آسیب دیده حوزه انتخابیه ام را خانه به خانه از نزدیک مشاهده کردم.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس با تشریح مصیبت‌های جانی مالی و معیشتی وارد شده به مردم خرم‌آباد گفت: ناامیدی و نداری و بدهکاری در چشم مردم سیل زده حوزه انتخابیه ام موج می زند. از زمین زارعان تا کشت کشاورزان، از دام دامداران تا درخت باغداران و از مرغ مرغداران تا زنبور زنبور داران همه از بین رفت. در خلال این سیل، صحنه رستاخیز گروه حمایت و یاری همه جانبه دیده می شد.

بیرانوندی افزود: جوانانی را مشاهده کردم که عاشقانه به سیل‌زدگان خدمت می کردند و از فدا کردن جان خود در این مسیر دریغ نداشتند. همه مسئولان اجرایی امدادی نظامی و انتظامی آمدند.

وی افزود: ارتش تمام قد در صحنه حضور یافت اما آنچه جالب توجه بود تشکل های مردم نهاد در اقدامی هماهنگ شورای هماهنگی جمعی از تشکل های مردم نهاد خرم آباد را تشکیل دادند.

بیرانوندی خطاب به همکارانش در مجلس گفت: همکاران عزیز بپرسید که چرا مردم لرستان از این صحنه ناراضی هستند. آنان همان مردمی هستند که صحنه‌های گوناگون را مشاهده کرده‌اند و تمام و کمال در همه صحنه‌ها حضور یافته‌اند. عصبانیت این عزیزان از کم لطفی‌ها بی‌عدالتی‌ها و دور و کم خدمتی به آنان است.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار