معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مردم بدانند که دولت پس از سیلاب هم در کنار مردم است و خسارت‌های سیل را جبران می‌کند.
کد خبر: ۷۳۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 13 April 2019

حسین علی امیری،معاون پارلمانی رییس جمهور در جمع مردم سیل زده شعیبیه شوشتر با بیان این‌که پس از سیلاب نیز دولت در کنار مردم است، گفت: دولت در صدد تجهیز منابع مناسبی است تا بتواند با آن منابع خسارت سیلاب را جبران و مشکلات مردم را حل کند.

وی بیان داشت: به سبب جاری شدن سیلاب ناشی از بارش باران و افزایش دبی آب سد‌ها و رودخانه‌های استان خوزستان برخی از مردم شعیبیه شوشتر در کمپ زندگی می‌کنند، به همین دلیل دکتر روحانی نیز در مدتی که تعداد زیادی از استان‌های کشور درگیر سیل بودند، مستمرا در جلسات مختلف هیات دولت تاکید داشتند تا اعضای دولت در استان‌ها حضور پیدا کنند و از مسایل مربوط به سیل بررسی میدانی داشته باشند.

امیری افزود: رییس جمهور تاکید کرده است تا مسئولان کمبود‌ها را ببینید و مسائل را بررسی کنند و در جهت کم شدن مشکلات مردم تلاش نمایند.

معاون پارلمانی رییس جمهور اظهار کرد: امروز از سوی روحانی، در منطقه شعیبیه شوشتر حاضر شده ام تا مشکلات مردم را نزدیک بررسی کنم و با پیشنهاد نماینده مردم شوشتر بسیاری از روستا‌های مسیر و مشکلاتی که سیل برای اماکن و اراضی کشاورزی ایجاد کرده است را مشاهده کردم.

حسنعلی امیری با اشاره به اینکه در سیلاب اخیر حس انسان دوستی و تعهد مردم را به صحنه آورده است، گفت: از مردمی که هرگاه نیاز بوده خودشان به کمک همشهریان خود شتافته اند سپاس گذارم.

وی تصریح کرد: هرچند که سیل مشکلاتی را برای اراضی کشاورزی، خانه‌ها و دام‌ها ایجاد کرد و تعداد قابل توجهی از مردم را دچار خسارت کرد، اما این سیل دارای برکاتی نیز بود که یکی از آن‌ها حس همکاری، اتحاد و همراهی مردم با یکدیگر است و این مساله خود یک نوع حماسه در کشور به شمار می‌رود.

امیری در ادامه بیان کرد: دولت به هیچ وجه مردم سیل زده را تنها نمی‌گذارد و بر اساس منابعی که در اختیار دارد برنامه‌های برای حمایت و جبران خسارت مردم اجرایی خواهد کرد.

وی گفت: مردم سیل زده نگران کشاورزی، مسکن و دام‌های خود نباشند، زیرا دولت برای حل مشکلات تلاش خواهد کرد و در کنار مردم خواهد بود.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: با دستور رییس جمهور قرار است تا زمانی که خسارت‌های سیلاب اخیر برآورد می‌شود تنخواه‌هایی در اختیار استاندارن قرار داده شود تا بخش‌هایی که دارای مشکلات حاد هستند مشکلاتشان رفع شوند.

حسنعلی امیری با بیان اینکه پس از فروکش کردن آب در مناطق سیل زده نیز دولت در کنار مردم خواهد بود، گفت: پس از سیلاب نیز دولت در کنار مردم است و با همراهی مردم مشکلات را حل خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: دولت در صدد تجهیز منابع مناسبی است تا بتواند با آن منابع خسارت سیلاب را جبران و مشکلات مردم را حل کند. این مسایل در دستور کار دولت است و امیدواریم بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار