با گلی که محسن فروزان خورد، حالا بیرانوند فرصت این را دارد که با بسته نگه داشتن دروازه اش در مقابل سایپا به صدر جدول کلین شیت ها برسد.
کد خبر: ۷۳۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 13 April 2019

به نقل از ورزش سه، اشتباه مهلک محسن فروزان در ابتدای بازی تراکتور و سپیدرود باعث شد تا مهرداد بایرامی مهاجم سابق تراکتوری ها دروازه این تیم را باز کند و قفل دروازه تی تی ها را بشکند. فروزان در نیم فصل دوم تنها در بازی با نساجی دروازه خود را باز شده دید و برابر تیم هایی چون سپاهان، استقلال، پدیده و... کلین شیت کرد.

همین نمایش های درخشان باعث شد تا دروازه بان شماره یک تراکتور بالاتر از علیرضا بیرانوند، مهدی رحمتی و دیگر دروازه بان های لیگ، صدرنشین جدول کلین شیت ها شود. فروزان در 24 بازی، 14 بار دروازه خود را بسته نگه داشت اما در بازی با سپیدرود موفق به این کار نشد تا بیرانوند فرصتی طلایی برای گرفتن جای او را داشته باشد.

بیرانوند که در 19 بازی 13 بار کلین شیت کرد، فردا در بیستمین بازی فصل فرصت این را دارد که به رکورد فروزان برسد. در صورتی که او مقابل سایپا دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد، باتوجه به انجام بازی کمتر نسبت به فروزان، به صدر جدول می رود تا رقابت برای کسب عنوان دستکش طلایی، بیشتر و بیشتر شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار