دادستان الشترگفت: 2 نفر از عواملی که در ساخت پل تخریب شده کاکارضا در شهرستان سلسله لرستان مشارکت داشتند، دستگیر شده اند.
کد خبر: ۷۳۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ 10 April 2019

محسن همتی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، دستگاه قضایی شهرستان کلیه کسانی را که در مراحل طراحی، مطالعه، ساخت، نظارت و بهره برداری از این طرح دخیل بودند را احضار و با توجه به تحقیقات بعمل آمده در مورد 2 نفر از آنها که مسببان اصلی این حادثه بودند به یقین رسیده و آنها را دستگیر کردیم.
وی با اشاره به انجام کارهای کارشناسی توسط کارشناسان زبده دادگستری با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، عنوان کرد: همچنین دستور احضار تعدادی از مسئولین وقت را داده ایم که اگر به یقین برسیم آنان نیز در این حادثه مقصر هستند با آنها برخورد قضایی می شود.
دادستان الشتر با اشاره به تشکیل پرونده شکایت از سوی خانواده فرد کشته شده در حادثه تخریب پل کاکارضا، خاطرنشان کرد: با توجه به تشکیل پرونده و پیگیری که بنا به اهمیت و ضرورت از سوی دستگاه قضا داده شد، خانواده این فرد نیز تشکیل پرونده داده و از تمامی عوامل دخیل در این حادثه شکایت کرده اند که رسیدگی های لازم از سوی دستگاه قضا در حال انجام است.
وی ادامه داد: به عنوان مدعی العموم، پیگیری چنین حوادثی جزو وظایف ذاتی ماست، بی توجهی مسئولین و تضییع بیت المال منجر به ایجاد چنین حادثه تلخی شده و لذا نیازمند برخورد جدی است تا هم این افراد متنبه شوند و هم جنبه پیشگیرانه داشته باشد تا همه بدانند که اگر اهمال کاری صورت گیرد در آینده شاهد برخورد جدی دستگاه قضا خواهند بود.
همتی گفت: همه کسانی که چنین طرح های ملی و مهمی را که در دست می گیرند باید بدانند که در صورت کم کاری هیچگونه مسامحه و کوتاهی نخواهیم کرد و به سرعت شاهد برخورد جدی دستگاه قضا خواهند بود. 
پل کاکارضا در 25 کیلومتری جاده خرم آباد - الشترکه بر روی رودخانه ای با همین نام احداث شده است پس از 2 سال از بهره برداری چند روز پیش بر اثر بارندگی تخریب شد و یک دستگاه خودروی سواری به داخل رودخانه سقوط کرد که منجر به کشته شدن یک نفر شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار