مدیرکل بهزیستی استان کرمان جزئیات کودک آزاری در سیرجان را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۸۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 19 August 2017
"عباس صادق زاده" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره جزئیات کودک آزاری در سیرجان اظهار کرد: عصر پنجشنبه گذشته یک مادری از روستاهای نزدیک سیرجان پسر ۱۵ ماهه خود را به بیمارستان سیرجان میرساند که این کودک از سه، چهار نقطه دچار شکستگی و همچنین پارگی پوست دست و عضلات شده بود.


وی افزود: به دلیل اینکه بیمارستان سیرجان نتوانسته برخی خدمات را به این کودک بدهد، اواخر شب پنجشنبه به کرمان اعزام و در بیمارستان شهید باهنر بستری و خدمات درمانی به این کودک ارائه می شود.


صادق زاده بیان کرد: همکاران ما بلافاصله بعد از حضور این کودک در بیمارستان سیرجان از موضوع مطلع شده و اورژانس اجتماعی پرونده را تشکیل داده و آدرس این خانواده را دریافت و تحقیقات را آغاز کرده و پرونده در دست پیگیری است.


وی تصریح کرد: در کرمان هم اورژانس اجتماعی در بیمارستان حاضر شده و اطلاعات را دنبال می کند و پیگیر هستند حکم قضایی برای سایر موارد دریافت شود و الان هم این کودک در حال انتقال به بیمارستان شفا برای ادامه درمان است.


مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه ما براساس تکلیف کارهای مددکاری را آغاز کرده ایم، اظهار کرد: پدر این کودک آسیب دیده به دلیل قاچاق مواد مخدر در زندان به سر می برد و مادر دچار اعتیاد است و زندگی پرتلاطمی دارند و فرزند شش ساله این خانواده نیز در معرض اعتیاد و خطر است که برای جداکردن این فرزند از مادر پیگیر حکم قضایی هستیم.


وی در ادامه با اشاره به صدمات وارد شده به کودک سیرجانی گفت: این کودک با جسم سخت و احتمالا چاقو یا قمه مورد حمله قرار گرفته که مادرش اظهار کرده عموی کودک او را مورد آزار قرار داده و روایت دیگر مبنی بر ارتکاب حمله توسط فرزند عموی کودک است.


صادق زاده افزود: تحقیقات در حال انجام است تا مظنون پرونده با هماهنگی قوه قضاییه احضار شود و کودک آزار دیده به احتمال زیاد دچار اعتیاد است که درمان اعتیاد او نیز در ادامه کارهای درمانی دنبال خواهد شد.


وی بیان کرد: این کودک آسیب های روحی شدید و ضایعات جسمی دیگری نیز دارد که باید شناسایی شود و مددکاران به شدت پیگیر کار هستند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار