علی صفدری در گفتگو با تابناک:
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان کرمانشاه گفت:سه هزارو ۵۰۰ نفر از دانش آموزان پایه اول و دوم دوره ی دوم متوسطه در سطح استان عضو اتحادیه هستند .
کد خبر: ۴۳۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 06 June 2017
 علی صفدری امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: علاقه مندان با تکمیل برگه ی درخواستی می توانند به مدت یکسال در اتحادیه عضو و به فعالیت بپردازند و پس از پایان سال تحصیلی مجددا با تکمیل برگه ی عضویت، در اتحادیه عضو شوند.

وی خاطر نشان کرد:برنامه فرهنگی طلایه داران فردا سال گذشته در قالب تربیتی و مهارتی برای ۳۰۰ نفر از دانش آموزان عضو اتحادیه سراسر استان برگزارشد، که تابستان امسال نیز دو روز در هفته برای دانش آموزان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این برنامه نحوه ی استفاده از فضای مجازی و  همکاری برای فعالیت در کار تشکیلاتی به آنان آموزش داده می شود، در ادامه گفت:  دانش آموزان یاد می گیرند که از طریق ارتباط با دیگران چگونه رشد فردی در جامعه داشته باشند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه گفت: در ابتدای  سال جدید  در جهت ارتقای فرهنگ کتابخوانی و مطالعه مسابقه کتابخوانی برگزار که با استقبال بی نظیر دانش آموزان علاقه مند روبرو شد و به افراد برگزیده در این مسابقه جوایز نفیسی اهدا شد.

صفدری خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان نیز برای محفل انس با قرآن کریم و نشست تربیتی با دعوت از اساتید حوزه ی اخلاق با حضور دانش آموزان پایه دهم متوسطه عضو اتحادیه و خانواده های آنان برگزارشد.

وی در ادامه اظهارداشت: اتحادیه انجمن های اسلامی در سال ۵۸ با فرمان امام خمینی  ( ره) در راستای  تربیت افراد مومن و انقلابی تشکیل و دانش آموزان مقطع اول  ودوم دوره ی دوم متوسطه در این تشکل عضو و به فعالیت بپردازند.

صفدری در پایان بااشاره  خاطرنشان کرد:  هدف ما رشد سطوح مختلف مهارتی،  علمی و اخلاقی  دانش آموزان است که در فصل تابستان برنامه های فرهنگی نظیر* طلایه داران فردا* در جهت آموزش و ارتقای مباحث اخلاقی برگزار می شود.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار