کد خبر: ۳۲۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱ 12 November 2016
تابناک / رئیس هیات نجات غریق و غواصی گیلان از واریز حقوق معوقه منجیان مناطق حادثه خیز گیلان مربوط به سال 94 به حساب فرمانداری ها خبر داد.

سید امیر نوری سادات در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، اظهار کرد: پیگیری مطالبات منجیان غریق یکی از قول هایی بودکه در مجمع انتخابات هیات داده بودم و عملی شد.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی گیلان افزود: با رایزنی های انجام شده از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره کل امور اجتماعی استانداری، اداره کل مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان(برنامه و بودجه) و ستاد ساماندهی سواحل کشور مستقر در وزارت کشور و با کمک دستگاه های ذیربط ، حقوق معوقه منجیان مناطق حادثه خیز گیلان مربوط به سال 94 به حساب فرمانداری ها واریزشد تا به حساب منجیان واریز شود.

نوری سادات ادامه داد:گیلان با حدود 280 کیلومتر ساحل دارای 300 منطقه خطرآفرین شناسایی شده است که می بایست در آن 600 منجی غریق آموزش دیده، با تجهیزات امداد و نجات بکار گرفته شود.

به گزارش ایسنا، در انتخابات هیات نجات غریق و غواصی استان که ماه گذشته با حضور سید مصطفی میر سلیم رئیس فدراسیون و عضو مجمع تشخیص مصصلحت نظام برگزار شد، 6 کاندید ثبت نام کرده بودند که در پایان مسعود پورگل 3 رای ، سیروس صداقت کیش(سرپرست هیات) 4 رای و سید امیر نوری سادات 9 رای را بخود اختصاص دادند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار