رئیس حوزه هنری لرستان گفت:
هفته فرهنگی لرستان روز 25 مرداد ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور در بوستان گفتگوی تهران افتتاح می شود وقابلیت های فرهنگی، هنری و اقتصادی لرستان در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۷۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 13 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ، امیدی پور رئیس حوزه هنری لرستان این برنامه را فرصتی مناسب برای ارائه محصولات فرهنگی و هنری این حوزه دانست و گفت: هفته فرهنگی لرستان به همت استانداری لرستان و با همراهی دستگاه های استان در مساحتی به طول چندین هزار متر مرزبع در بوستان گفتگوی پایتخت برگزار می شود و هدف از انجام آن ارائه قابلیت های فرهنگی و اقتصادی لرستان در قالب آثار هنری و محصولات اقتصادی است ما نیز با حضور پر رنگ در این برنامه محصولات مختلف فرهنگی و هنری حوزه هنری را به علاقمندان عرضه خواهیم کرد.

 آثار تجسمی، انیمیشن، آلبوم های موسیقی و آثار مکتوب بخش های مختلف و متنوعی از این محصولات است که تقدیم حضور علاقمندان خواهد شد. گفتنی است "هفته فرهنگی لرستان" روز دوشنبه 25 مرداد ماه 95 با حضور معاون اول رئیس جمهور، چند تن از وزرا، استاندار و مسئولان استان لرستان در بوستان گفتگوی تهران افتتاح می شود و به مدت یک هفته میزبان مشتاقان سرمایه گذاری در استان لرستان و علاقمندان فرهنگ و هنر این استان خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار