حضور حماسی مردم درود وازنا در پای صندوق های رای در دهم اردیبهشت :
به گزارش تابناک لرستان ، مردم حوزه انتخابیه درود وازنا نیز امروز صبح با حضور در پای صندوق های اخذ ودر 113شعبه در شهرستان دروود و 75 شعبه در شهرستان ازنا کار انتخاب نماینده خود را آغاز کردند .
کد خبر: ۲۲۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 29 April 2016



به گزارش تابناک لرستان ، مردم حوزه انتخابیه درود وازنا نیز امروز صبح با حضور در پای صندوق های اخذ ودر 113شعبه در شهرستان دروود و 75 شعبه در شهرستان ازنا کار انتخاب نماینده خود را آغاز کردند .

ماشاالله نعمتی فرماندار دروود در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به شرایط موجود و تمهیدات اتخاذ شده پیش بینی می شود در این مرحله میزان مشاركت مردم در انتخابات نزدیك به مرحله نخست باشد.
نعمتی افزود: عوامل اجرایی در برگزاری مرحله دوم در حوزه دورود و ازنا اعم از اجرایی ، نظارت ، بازرسی ، نیروهای نظامی و انتظامی و كاربر یارانه پنج هزار و 600 نفر است كه چهار هزار نفر آنها در شهرستان دورود و یك هزار و 600 نفر نیز در شهرستان ازنا می باشند.
گفتنی است برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه دورود و ازنا از طریق 188 شعبه اخذ رای انجام می شود كه از این تعداد 113 شعبه در شهرستان دورود و 75 شعبه در شهرستان ازنا خواهند بود.
نعمتی تاکیدکرد: در حوزه انتخابیه دورود و ازنا سه شعبه سیار شهری ، 61 شعبه سیار روستایی و 124 شعبه ثابت كار رای گیری از مردم را انجام خواهند داد.
فرماندار درود با اشاره به اینکه كلیه شعب در مرحله دوم به دستگاههای احراز هویت مجهز خواهند بود تصریح کرد:كلیه كسانی كه در مرحله نخست در یك حوزه انتخابیه رای داده اند باید در مرحله دوم در همان حوزه رای بدهند و كسانی هم كه تاكنون رای نداده اند آزاددند در هر حوزه ای كه مایل باشند رای خود را به صندوق بریزند.



نعمتی عنوان کرد : كلیه خودروهای مورد نیاز برگزاری مرحله دوم انتخابات به تعداد 270 دستگاه برای حوزه انتخابیه دورود و ازنا از طریق ادارات و دستگاههای دولتی تامین شده و تداركات لازم به منظور تامین تغذیه برای كلیه عوامل اجرایی انتخابات صورت گرفته است .

حسین گودرزی ومجید کیانپور دو نامزدی هستند که در حوزه انتخابیه دروود وازنا در این مرحله با هم برای نشستن بر کرسی سبزرنگ بهارستان در رقابتند.

لازم به ذکر است که شهرستانهای دورود و ازنا با 250 هزار نفر جمعیت یك كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد كه دو نفر از 17 نامزد تایید صلاحیت شده به اسامی حسین گودرزی با كسب 20 هزار و 994 رای و مجید كیانپور با 20 هزار و 574 رای مردم به مرحله دوم انتخابات مجلس دهم راه یافته اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار