کسانی که قبلا شاغل بودند و بیمه نشدند می‌توانند با ارائه مدارک در هیات‌های حل اختلاف وزارت کار مشکل خود را حل کنند.
کد خبر: ۲۱۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 24 April 2016

کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: میخواستم بپرسم که اگر من قبلا در سالهای 83و84در جایی به مدت 24 ماه مشغول کار بوده باشم ولی فقط حد اقل حقوق ان موقع را میگرفتم ( بدون داشتن قرارداد کار فی ما بین و بیمه ) ولی الان میتوانم گواهی اشتغال بکار در ان سالها را از کارفرما بگیرم و نیز کاسبها همسایه هم شاهد هستند و گواهی خواهند داد.(استشهاد محلی) سوالم این هست که میتوانم این مدت 2 سال را به سنوات بیمه ام اضافه کنم؟راهکارش چیست؟جریمه اش چقدر خواهد بود؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر آنلاین، در این باره روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد: بله به شرط این که مدارک لازم برای تایید کارکرد شما مثل قرارداد کار، فیشهای دریافت حقوق یا لیست بانکی واریز حقوق، برگه های حضور غیاب و...بتوانید ارائه دهید. البته اخذ گزارش از کارکنان محل کار نیز مفید است. در هر حال به هیاتهای حل اختلاف وزارت کار مراجعه و از کارفرمای خود بابت عدم اجرای ماده 148 قانون کار شکایت کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار