همزمان با سراسر كشور؛
تبليغات مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در سه حوزه انتخابيه استان لرستان همزمان با سراسر كشور روز پنجشنبه در سه حوزه انتخابيه خرم آباد و دوره چگني ،بروجرد ،دورود و ازنا با رقابت كانديداهايي كه بيشترين آرا را در دوره نخست كسب كرده بودند آغازشد.
کد خبر: ۲۱۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 21 April 2016




به گزارش تابناک لرستان ،تبليغات مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در سه حوزه انتخابيه استان لرستان همزمان با سراسر كشور روز پنجشنبه آغاز شد.

برپایه این گزارش ،تبليغات مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در لرستان در سه حوزه انتخابيه خرم آباد و دوره چگني ،بروجرد ،دورود و ازنا با رقابت كانديداهايي كه بيشترين آرا را در دوره نخست كسب كرده بودند انجام مي شوذ.
در اين راستا چهار نفر در حوزه انتخابيه خرم آباد و دوره چگني ،چهار نفر در حوزه انتخابيه بروجرد و دو نفر در حوزه انتخابيه دورود و ازنا براي كسب كرسي هاي مجلس رقابت مي كنند .
تبليغات رسمي نامزدهاي مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي تا هشت صبح 95/2/9 يعني 24 ساعت قبل از برگزاري انتخابات ادامه دارد.
رئيس ستاد انتخابات لرستان گفت: آمادگي و تمهيدات لازم در راستاي برگزاري انتخابات سالم و باشكوه در مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان فراهم شده است.
سيد سعيد شاهرخي افزود : در اين دوره از انتخابات مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر رعايت قانون و حق الناس بودن آراي مردم تلاش در راستاي باز كردن فضاي سياسي و بستر مناسب براي حضور حداكثري مردم فراهم شده است .
انتخابات دور دوم مجلس شوراي اسلامي در لرستان در 769 شعبه و صندوق اخذ راي در سه حوزه انتخابيه خرم آباد و دوره چگني با 343 شعبه ،بروجرد با 238 شعبه و دورود و ازنا با 188 شعبه اخذ راي برگزار مي شود.
واجدين شرايط راي دادن در استان در مرحله دوم 898 هزار 225 نفر است كه از اين مجموع 433 هزار و 658 نفر درحوزه انتخابيه خرم آباد ودوره چگني ،277 هزار و 743 نفر در حوزه انتخابيه بروجرد ،و 186 هزار و 824 نفر در حوزه انتخابيه دورود و ازنا ساكن هستند .
از مجموع هفت حوزه انتخابيه اين استان نمايندگان مجلس شوراي اسلامي حوزه هاي انتخابيه اليگودرز ،سلسله و دلفان كوهدشت و رومشكان و پلدختر در هفتم اسفند سال گذشته انتخاب و همچنين در سه حوزه ديگر لرستان رقابت بين 10نامزد به دور دوم كشيده شده است.
ميانگين مشاركت مردم در دور اول انتخابات مجلس شوراي اسلامي در لرستان 64 درصد بوده است.
مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در دهم ارديبهشت ماه جاري برگزار مي شود .
استان لرستان داراي 9 كرسي مجلس شوراي اسلامي و هفت حوزه انتخابيه و 11 شهرستان است كه در اين دوره پنج كرسي مجلس شوراي اسلامي دراين استان تعيين تكليف مي شوند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار