رییس هییت کشتی پلدختر
رییس هییت کشتی پلدختر از راهیابی سه کشتی گیرنوجوان پلدختری به مسابقات کشورخبر داد.
کد خبر: ۱۲۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 08 November 2015

به گزارش خبرگزاری "تابناک " از پلدختر لرستان ، سه کشتی گیر فرنگی کار نوجوان پلدختری به مسابقات کشوری راه یافتند.

امید کایدی رییس اداره ورزش وجوانان پلدختر ضمن تقدیر از زحمات حسین بخشیوند رییس هییت کشتی شهرستان پلدختروبقیه اعضای هییت به خبرنگارتابناک گفت : تقویت رده پایه در پلدختر بوسیله زحمات حسین بخشیوند وهمکاران وی در حال نتیجه دادن است.

کایدی افزود: البته تیم کشتی نوجوانان پلدختر فقط در نه وزن شرکت داشت که در این نه وزن پنج فینالیست روی تشک رفتند وفرنگی کاران نوجوان پلدختری توانستند در سه وزن جهت اعزام به مسابقات کشوری به مقام اول برسند.

حسین بخشیوند رییس هییت کشتی پلدختر نیز در گفتگو با تابناک ضمن تقدیر از حمایت رییس اداره ورزش وجوانان پلدختر بیان کرد: تلاش کردیم تا بتوانیم مسابقات را در سطح بالایی برگزار کنیم تا علاوه برتماشاگران ،مهمانان ورزشکار ما نیز راضی باشند.

بخشیوند با بیان اینکه موفقیت کامل یک تیم در تمام اوزان آرزو وهدف هر مربی در ورزش است گفت : هدف ما بیشتر تمرکز روی تربیت کشتی گیران با استعداد تر وبالابردن آنها به سطوح بالاترفنی وقدرتی است که در این مسابقات پنج کشتی گیر پلدختری به فینال وسه نفر نیزبا رسیدن به مقام اول در کنار کشتی گیران کوهدشتی وخرم آبادی به مسابقات کشوری اعزام شدند.

لازم به ذکر است که مسابقات انتخابی کشتی فرنگی نوجوانان لرستان روز جمعه 15 آبان با حضور 8تیم از شهرهای استان وهشتادکشتی گیرنوجوان در سالن شهید حسن نعمتی پلدختر برگزار شدکه دراین مسابقات خرم آباد با چهارمقام اولی وکوهدشت وپلدختر هرکدام با سه مقام اولی ترکیب تیم لرستان را در مسابقات کشوری تشکیل دادند.

همچنین کشتی گیران فرنگی کار پلدختری که در این مسابقات به مقام قهرمانی رسیدنداز این قرارند: 46 کیلو محمد مهرابی ، 50 کیلو محمد دانیالی ،69 کیلو رضا ایمانی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار