فرماندار رودسر در نشست شورای برنامه ریزی این شهرستان
کد خبر: ۱۰۸۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶ 21 December 2022

اعطای تسهیلات در حوزه اشتغال باید در ریل و مسیر مشخص قرار گیرد بگزارش خبرگزاری تابناک گیلان .
فرماندار رودسر در نشست شورای برنامه ریزی این شهرستان اعطای هرگونه تسهیلات را در حوزه اشتغال در گرو قرار گرفتن در ریل و مسیر مشخص آن مسیر دانست .
محمد رضا شهاب زاده مسائل و مشکلات کنونی جامعه را بویژه در حوزه اقتصادی قابل درک ذکر و افزود: اگر قرار است سفره های مردم از این که هست به سمت بهتر شدن پیش برود باید جدی تر به آن توجه شود .
وی یکی از دغدغه ها و نگرانی ها را موضوع مدیریت صحیح ، با برنامه و بررسی شده تسهیلات و بودجه از سوی دولت در راستای اشتغال عنوان و اظهار کرد : متاسفانه تسهیلات و بودجه در نظر گرفته شده در آن مسیری که هست قرار نمی گیرد .
به گفته شهاب زاده ، در شرایط کنونی با برنامه ریزی و کار کارشناسی تلاش بر این است تا آن تسهیلات در مسیر واقعی خود قرار گرفته و بیشترین انتفاع را در حوزه اشتغال شاهد باشیم .
فرماندار رودسر از اجرای پروژه های مختلف در حوزه کشاورزی ، گردشگری ، دامداری ، مرکبات و ... با توجه به اقلیم کم نظیر در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد : شهرستان رودسر در برخی از حوزه های کشاورزی بویژه تولید فندق گل گاوزبان رتبه و جایگاه اول کشور را به خود اختصاص داده اما متاسفانه نتوانسته ایم آن طور که شایسته است از این ظرفیت ها و فرصت ها استفاده کنیم.
وی بر لزوم فعال شدن پروژه های مختلف در این شهرستان تاکید و گفت : برخی از این طرح ها در حال انجام است و تاکید ما فعال شدن همه این طرح هاست .
ایشان همچنین برلزوم توزیع متوازن تسهیلات و اعتبارات دولتی در عرصه های مختلف من جمله کشاورزی ، گردشگری ، صنعت و ... تاکید نمودند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار