کتابخانه‌های عمومی بهترین سنگر مقابله با تهاجم فرهنگی هستند

فرماندار معمولان گفت: کتاب اصلی‌ترین پایه فرهنگ و مهمترین ابزار در ارتقای فرهنگ عمومی و عامل توسعه و رشد هر جامعه‌ای است.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸ 09 June 2024

به گزارش تابناک لرستان، محمد ناظری بیستم خرداد در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان معمولان بیان کرد: در ایام باقی مانده از دولت شهید آیت الله رئیسی، کار‌ها با جدیت قبل دنبال شده و پس از انتخابات در زمان معین دولت جدید کار خود را شروع خواهد کرد و جا دارد از این طریق از عموم مردم جهت شرکت در انتخابات دعوت کنم.

وی ضمن تبریک انتصاب سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، گفت: حجت الاسلام سبزیان در استان خراسان رضوی دارای کارنامه مثبتی بوده و امید است در استان لرستان نیز در حوزه کتابخانه‌های عمومی با حضور ایشان، شاهد موفقیت‌های چشمگیر در این حوزه باشیم.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان معمولان بیان کرد: لازمه موفقیت در هر کاری وجود بستر مناسب است که اعتقاد دارم فرهنگ، بستر همه کار‌ها در جامعه بوده و کتاب اصلی‌ترین پایه فرهنگ است.

این مسئول افزود: در زمانی هستیم که معاندین انقلاب، از طریق فضای مجازی تهاجم فرهنگی را علیه کشور آغاز کرده و یقیناً کتابخانه‌های عمومی بهترین سنگر مقابله با این عملیات مخرب دشمن هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار