سند آمایشی لرستان تا مردادماه تنظیم شود

استاندار لرستان گفت: سند آمایشی استان در چارچوب برنامه هفتم توسعه کشور و به تفکیک دستگاه‌های اجرایی باید تا مردادماه تنظیم و آماده شود.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸ 08 May 2024

به گزارش تابناک لرستان، ابوطالب شفقت امروز، نوزدهم اردیبهشت در جلسه‌ی مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای برنامه‌ریزی استان، عنوان کرد: پس از آماده سازی این سند در مرداد و شهریورماه آینده برش‌های دستگاهی با هم تطبیق خواهند شد تا مشکلات و موانع بین دستگاهی رفع شوند.

وی تصریح کرد: فرمانداران موظف هستند در این راستا برش شهرستانی خود را در این سند آماده و ارائه دهند.

استاندار لرستان جایگاه برخی از دستگاه‌های اجرایی در سند آمایشی و توسعه استان را بسیار حیاتی قلمداد کرد و گفت: سازمان جهادکشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بین بسیار مهم هستند و باید در راستای ایجاد زنجیره‌ی ارزش اقتصادی به صورت ویژه برنامه‌ریزی کنند.

در این جلسه و در راستای دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات برخی از مراکز تولیدی تشریح و در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری شد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به فولاد ازنا، نساجی بروجرد، برخی از مراکز تولیدی کشاورزی و وضعیت شهرک‌های صنعتی اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط و مدیران مراکز تولیدی مطرح شده در ستاد تسهیل نیز در این جلسه حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار