مشخص شدن قیمت زولبیا و بامیه در بروجرد

رئیس اداره صمت بروجرد گفت: هزینه تهیه زولبیا و بامیه، نرخ جدید در ماه مبارک رمضان در شهرستان تعیین شد.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 10 March 2024

به گزارش تابناک لرستان، محمد اصل مرز اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و برآورد هزینه تهیه زولبیا و بامیه، نرخ جدید در ماه مبارک رمضان مشخص شد.

وی خاطرنشان کرد: زولبیا و بامیه درجه‌یک ۱۳۰ هزار تومان و زولبیا و بامیه درجه‌دو ۱۱۰ هزارتویمان تعیین شده و طبق بخشنامه اداره صمت و تأکید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان، نصب نرخ‌نامه در محل فروش الزامی است.

رئیس اداره صمت بروجرد اضافه کرد: طرح نظارت و بازرسی از بازار کالا‌های پر مصرف ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در این شهرستان آغاز شده و هفت تیم در مدت اجرای این طرح بر بازار کالا‌های پرمصرف نظارت دارند.

اصل مرز تصریح کرد: این طرح با حضور گروه‌های مشترک تعزیرات، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و بسیج پیشکسوتان از تاریخ ۱۵ اسفند لغایت ۲۰ فروردین سال آینده به‌طور همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح نظارت بر بازار اقلام پرمصرف مانند کیف و کفش، آجیل و خشکبار، لاستیک خودرو، شیرینی و شکلات، میوه و تره‌بار، لوازم‌خانگی، لوازم‌یدکی خودرو، رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و واحد‌های عرضه‌کننده مواد پروتئینی است.

رئیس اداره صمت بروجرد ادامه داد: شهروندان هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی و تخلفات مراکز عرضه و توزیع اقلام و کالا‌های پرمصرف را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند تا رسیدگی لازم صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار