سرپرست فرمانداری بدره:
تیرافکن گفت: ۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال درشهرستان بدره به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۸۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵ 29 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ تیرافکن، سرپرست فرمانداری بدره  به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بیان داشت: در هفته دولت امسال ۱۵ پروژه عمرانی، خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان به بهره برداری می‌رسد که مهمترین این پروژه‌ها در حوزه تکمیل زیرساخت‌های روستایی، عشایری و بهداشتی می‌باشد.

تیرافکن یادآور شد: جاده بدره سیروان، فاز دو واریانت چشمه شیرین، طرح مطالعاتی چهاربانده کردن محور بدره دره شهر، طرح تامین آب و شبکه آبیاری تحت فشار شهرک ولیعصر، پمپاژ زید، زرانگوش و تلخاب، پروژه احداث ایستگاه آبرسانی عشایر و... از مهمترین پروژه‌های شاخص در حال اجرا و در دست اقدام شهرستان می‌باشند.

او تصریح کرد: از محل تسهیلات اعطایی مسکن محرومین در طول یک سال گذشته جمعا ۳۲۳ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۲۲۶ میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات جهت ساخت مسکن اعطا شده که ۶۴ میلیارد آن بلاعوض پرداخت گردیده است.

تیرافکن  اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا در طی ۱۸ ماه گذشته باعث تاثیرات منفی در تمامی حوزه‌های مختلف شده است و درکنار تلاش در راستای توسعه شهرستان همواره مدیریت و پیشگیری از کرونا و حفظ سلامت عمومی مهم‌ترین دستور کار شهرستان بوده است.

او اظهار کرد: کلینیک تنفسی بیماران کرونایی جهت کاهش تردد بیماران به شهرستان‌های همجوار و تزریقات سرپایی بیماران در سالن شهید فهمیده راه اندازی شده که همه روزه به بیماران کرونایی خدمات رسانی می‌کند.

تیرافکن  تاکید کرد:با همت کادر بهداشتی و اعضای ستاد مدیریت کرونا شهرستان خوشبختانه ۴۴/۴ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستان دوز اول و ١٧/۵ درصد دوز دوم واکسن را دریاف کرده اند که از این نظر جز شهرستان‌های برتر استان می‌باشیم.

او افزود: رسم و رسومات محلی و طایفه‌ای که در طول ادوار همواره نقطه قوتی در راستای همبستگی اجتماعی و فرهنگی بوده است امروزه به پاشنه آشیلی در زمینه ابتلا و انتقال و شیوع کرونا در شهرستان تبدیل شده است.

تیرافکن عنوان کرد: انتظار داریم همه معتمدین، منتفذین و بزرگان شهرستان کما فی سابق در راستای توسعه شهرستان خصوصا در شرایط کرونایی و حساس امروزی با مجموعه شورای اداری شهرستان همکاری نمایند.

او خاطرنشان کرد: شهرستان بدره در طول دو سال متوالی درخصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی در زمان برگزاری مراسمات عزاداری در سامانه بیرق به عنوان شهرستان برتر استان معرفی گردیده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار