نماینده اسبق مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: ترکیب کابینه دولت سیزدهم با شناختی و رزومه‌ای که از آنان وجود دارد، امید آفرین است.
کد خبر: ۹۸۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴ 15 August 2021

به گزارش تابناک لرستان بهرام بیرانوند روز یکشنبه در گفت و گو با اهالی رسانه افزود: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری برای تشکیل دولت در اولین فرصت، مجلس هم سریعا کار را شروع و بررسی ها را انجام دهد.

وی اظهار داشت: وزرای جوانی که در کابینه معرفی شده اند با قدرت ریسک بالایی که دارند باعث پویایی و حرکت رو به جلوی کشور خواهند شد.
نماینده اسبق مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کشور ما با شرایط خاص امروز نیاز به وزرایی دارد که درون نگر باشند و به توانمندی های داخلی توجه ویژه داشته باشند.
بیرانوند اضافه کرد: وزیر پیشنهادی امور خارجه فردی انقلابی و موثر است که می تواند با استفاده از ظرفیت های داخلی و ارتباط با کشورهای جهان تحریم ها را بی اثر کند.
وی اظهار داشت: امیدواریم با حضور وزیر پیشنهادی وزیر امور خارجه در دولت بیماری مزمن و مسئله دار نگاه یک سویه به غرب اصلاح شود، جهان فقط آمریکا و چند کشور اروپایی نیست، کشورهای دیگری در جهان است که با ایران دشمنی ندارند و می شود با ارتباط با انان تحریم های ظالمانه این چند کشور اروپایی و آمریکایی را بی اثر کرد.
وی افزود: نگرش خوب وزیر پیشنهادی امور خارجه می تواند دریچه های امید را به سوی آینده ای بهتر باز کند و تحریم ها بی اثر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار