محمد اسدیان عضو شورای شهرکرج با بیان اینکه مردم و نخبگان در مدیریت شهری دیده نشده است گفت: جریان نفوذ در رسانه ها ورود کرده است.
کد خبر: ۹۸۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ 08 August 2021

نقش مردم و نخبگان در مدیریت شهری دیده نشده است/ جریان نفوذ در رسانه ها ورود کرده است

به گزارش «تابناک البرز» محمد اسدیان در گفتگو با خبرنگار تابناک استان البرز با تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران با مطالبه گری و نقد میتوانند به خوبی مسئولین را همراهی و جامعه را در مسیر پیشرفت قرار دهند.
وی با بیان اینکه متاسفانه مدل حکمرانی شهری مناسب نیست و باید این مدل مشارکتی انجام شود، افزود: نقش مردم و نخبگان در مدیریت شهری دیده نشده است و آنها از این مسائل دور هستند.
عضو شورای شهرکرج با اشاره به اینکه در دوره گذشته مرکز پزوهش های شورای شهر کرج کارهای خوبی صورت گرفته است ،عنوان کرد: کارهای صورت گرفته کافی نبوده و باید بیشتر در این راستا تلاش کرد.
اسدیان گفت: در پروزه جمهوری شاهد این بودیم که نظرات کارشناسان در نظر گرفته نشد، در این دوره تلاش میشود پروزه ها کارشناسی شده اجرا شود.
وی با عنوان اینکه خواستار حمایت، مطالبه گری و نقد منصفانه رسانه ها هستیم، خاطرنشان کرد: شاهد این هستیم که برخی رسانه های زرد مانع انجام برخی کارهای درست می شوند که نشانگر ورود جریان نفوذ در رسانه ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار