نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: دشمنان ایران اسلامی در انتخابات ۲۸ خردادماه بدنبال ایجاد فاصله بین مردم و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۷۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 11 June 2021

به گزارش تابناک لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم آباد  با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است، اظهار داشت: دشمنان به دنبال فاصله بین مردم و ارکان نظام هستند و می‌خواهند با این فاصله ضربه به نظام ولی فقیه و ملت ایران بزنند و این خوابی است که تعبیر نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات یک امر مهم است، تاکید کرد: مسئولین باید خود را زیر دست مردم بدانند و همه آنان را در شرکت به حضور حداکثری تشویق کنند.

امام جمعه خرم آباد گفت: همانطور که مقام معظم رهبری و امام راحل بر حضور حداکثری در انتخابات ها تاکید داشته اند باید مردم در این انتخابات حضور چشمگیری داشته باشند، تا یک بار دیگر دشمنان نظام ناامید شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: کسانی هم در داخل می‌گویند مشارکت نکنید که داغ فرزندان شهید را بر دل مادران و همسران شهید را بر دل بانوان صبور گذاشته و همچنان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه خرم آباد گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه است و باید مراقب باشیم کسانی را انتخاب کنیم که بتوانند مشکلات مردم را حل و فصل و درد مردم را کشیده باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه باید کسانی را انتخاب کنیم که به دنبال ثروت، قدرت نباشند افزود: همه علما، فرهیختگان، اصناف، بازاریان، سران قبایل عشایر و روستاییان و همه اقشار مختلف با حضور خود در انتخابات ۲۸ خرداد مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران اسلامی بزنند.

وی همچنین گفت: باید به دنبال بهترین و شایسته ترین، دانا و توانا ترین فرد در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا باشیم.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: بسته تحول‌آفرین برای استان لرستان تهیه شده که به محض رای آوردن رئیس جمهور جدید آن را در اختیار شخص رئیس‌جمهور جدید قرار خواهیم داد.

وی از همه مردم لرستان  خواست با مشارکت حداکثری همچون سال‌های گذشته درصد بالایی را در کشور ثبت و ضبط کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار