فرماندار خرم‌آباد:
فرماندار خرم‌آباد گفت: برگزاری هرگونه همایش، سخنرانی تبلیغاتی، تجمع انتخاباتی، و فعالیت های تجمعی در مکان های سربسته و مسقف برابر مصوبات ستاد ملی کرونا شهرستان خرم‌آباد ممنوع است.
کد خبر: ۹۶۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳ 01 June 2021

به گزارش تابناک لرستان،  جعفر طولابی روز دوشنبه در نشست نظارت بر تبلیغات انتخابات شهرستان اظهار کرد: تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا بیستم خردادماه سال جاری ممنوع می‌باشد و با متخلفین برخورد خواهد شد و تیم‌های عملیاتی جهت مستند سازی جرایم و تخلفات انتخاباتی، پیگیری و برخورد با تخلفات انتخاباتی تشکیل و از طریق مراجع قضایی و امحا آثار تبلیغات غیرمجاز کاندیدا پیگیری می‌شود.

وی افزود: شرایط انتخابات در این دوره به سبب شیوع ویروس کرونا قدری متفاوت است و در فعالیت های تبلیغاتی بایستی بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید و نظارت مستمر شود و عدم رعایت دستورالعمل ها و تهدید سلامت مردم، پیگرد قانونی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: هرگونه همایش، سخنرانی تبلیغاتی، تجمع انتخاباتی، و فعالیت های تجمعی در مکان های سربسته و مسقف برابر مصوبات ستاد ملی کرونا ممنوع می باشد.

طولابی اضافه کرد: با کاندیداهای شورای شهر و روستا، ستادهای تبلیغاتی آنها و همچنین مسئولین ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری جلساتی توجیهی بمنظور هماهنگی لازم در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

وی همچنین بر پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و ایجاد نظم و انسجام فعالیت های تبلیغاتی کاندیداها و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تاکید شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار