خانواده جوان اهل الیگودرز پس از چند ماه بی‌خبری او را در بیمارستان شهدای هفت‌تیر تهران ملاقات کردند.
کد خبر: ۹۵۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ 27 March 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، چند روزی بود که تصویر و کلیپی از یک جوان بر تخت بیمارستان افتاده و با چشمانی که به دوربین خیره شده ، در فضای مجازی دست به دست می چرخید و پی نوشت آن آمده بود که ، این جوان مجهول الهویه پس از یک تصادف و از دست دادن هوشیاری چند ماهی است که در بیمارستان بستری است و از مردم درخواست می شد که در صورت شناسایی خانواده وی را اطلاع دهند . البته ابتدا بسیاری این تصویر را از فریب های فضای مجازی می دانستند و عده ای هم تلاش می کردند که با بازنشر آن کمکی کرده باشند . نهایتا گویا این موضوع صحت داشته و به مدد همین فضای مجازی خانواده این جوان پیدا می شوند!
رکنا در این خصوص نوشت : چند ماهی می‌شد که یک جوان مجهول‌الهویه بر اثر سانحه تصادف مصدوم شده و در بیمارستان شهدای هفت‌تیر تهران بستری شده بود.سطح هوشیاری این جوان به شدت پایین بود و خانواده‌اش شناسایی نشده بودند.
اما بالاخره با تلاش پزشکان این بیمارستان در انتشار تصویر این جوان در فضای مجازی،خانواده‌اش که اهل و ساکن الیگودرز هستند او را شناسایی کرده و غروب روز ششم فروردین‌ماه بعد از چند ماه بی‌خبری گمشده خود را در بیمارستان ملاقات کردند.
خبرنگار رکنا صحت خبر را از کادر درمان بیمارستان شهدای هفت‌تیر پیگیری کرده و آن‌ها این خبر را تائید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار