تابناک هرمزگان- دکتر عباس ابراهیمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: همزمان با زادروز طبیب حاذق و نامداری چون ابن سینا فرماندار شهرستان جاسک به همراه مسئولین با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) این شهرستان ضمن تبریک روز پزشک به جامعه ی پزشکی شهرستان با آنها دیدار و گفتگو نمودند.
کد خبر: ۶۴۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲ 27 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، مهندس محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک ضمن تبریک روز پزشک به پزشکان این مجموعه و تمام پزشکان دلسوز گفت:فعالان حوزه بهداشتی و درمانی با سلامت مردم سروکار دارند و پزشکان که برای رفع مشکلات بیماران شبانه روزی تلاش می کنند شایسته تکریم و احترامند.

عباس ابراهیمی در ادامه به خدمات دولت در بخش سلامت اشاره کرد و گفت : یکی از مهم ترین حوزه هایی که باعث افتخار دولت تدبیر و امید بوده است اجرای موفق طرح تحول سلامت است.

دکتر محمد امین خواجه زاده بندری رییس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) جاسک بیان کرد: کاهش پرداختی هزینه های درمانی شهرنشینان و روستائیان، ترویج زایمان طبیعی، ارتقاء کیفیت ویزیت در بیمارستان و اقامت پزشکان متخصص در مناطق محروم همچنین حمایت مالی از بیماران صعب العلاج نیز بخشی از خدمات چشمگیر اجرای طرح تحول نظام سلامت در این بیمارستان می باشد.

گفتنی است؛ در این بازدید که فرماندار به همراه  مسوولین به مناسبت روز پزشک  صورت گرفت از بیماران بستری در بخشهای مختلف نیز عیادت کردند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار