این خدمات از قبیل ساخت فضای جانبی، حمام، آشپزخانه، حصارکشی، سرویس بهداشتی، تکمیل واحدهای نیمه‌تمام روستایی و شهری برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد اعلام شد .
کد خبر: ۶۳۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 30 July 2018

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان یزد گفت: طی سه‌ماهه نخست امسال 129 مورد خدمات عمرانی ازجمله خرید مسکن، تعمیرات کلی و جزئی، ساخت فضای جانبی، حمام، آشپزخانه، حصارکشی، سرویس بهداشتی، تکمیل واحدهای نیمه‌تمام روستایی و شهری برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد انجام شد.
سید رضا لاله زاری افزود : طی این مدت 231 میلیون تومان برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت هزینه شد که 154 میلیون تومان از محل صدقات و مشارکت‌های مردمی و 77 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی تأمین شد.
وی اشاره کرد : طبق برنامه در نظر گرفته‌شده برای تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت در سال جاری 10 میلیارد و 618 میلیارد تومان برای ارائه هزار و 68 مورد خدمات عمرانی اختصاص داده‌شده است که 768 مورد آن برای کمک به تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان، 124 مورد کمک به خرید و ساخت مسکن مددجویان شهری، 86 مورد تکمیل واحدهای نیمه‌تمام شهری و روستایی، 48 مورد بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان روستایی و 42 مورد کمک به بهسازی سرویس‌های بهداشتی مددجویان است.
وی بابیان اینکه هزار و 257 مورد خدمات عمرانی در سال گذشته به جامعه هدف تحت حمایت ارائه‌شده است، یادآور شد: کمیته امداد استان یزد در سال 96 بیش از هشت میلیارد تومان برای ساخت، خرید، تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی هزینه کرد.
لاله زاری گفت: زیربنای ساخت مسکن در مناطق شهری و روستایی بین 50 تا 70 مترمربع است و سرانه ساخت مسکن برای مددجویان شهری 20 میلیون تومان و مددجویان روستایی 15 میلیون تومان است که توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود و مابقی هزینه‌ها از محل کمک‌های مردمی و مشارکت مددجو تأمین می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار