46 طرح با 119میلیارد تومان اعتبار در دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد تصویب و به بانکها معرفی شد.
کد خبر: ۶۱۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 03 June 2018

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار یزد در این جلسه گفت: هدف مدیران در این کارگروهها ایجاد اشتغال در استان است به همین دلیل باید بر هدایت درست تسهیلات نظارت شود.
علی زینی وند افزود: عملکرد استان یزد در حوزه رونق تولید متوسط به بالاست ولی با وجود کارکرد خوب بانکها ، باید مباحث فنی تقویت شود.
معاون استاندار یزد تصریح کرد: در کمیته های تخصصی نیز باید قبل از موافقت با پرداخت تسهیلات ، درباره هر متقاضی ، توانایی سنجی صورت گیرد تا هم هدایت پرداختی و هم منجر به ایجاد اشتغال شود.
در این جلسه رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان هم در گزارشی گفت : تاکنون 57 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، 69 جلسه کمیته تخصصی و 750 جلسه کارسناسی برگزار کرده ایم.
محمدرضا علمدار یزدی افزود : در این جلسات سه هزار و 390 مصوبه داشته ایم که در قالب بررسی سه هزار و 216 پرونده مصوب شده که 83درصد مشکلات مربوط به مباحث بانکی بوده است.
وی با بیان اینکه مصوبات این کارگروه موجب تثبیت 40هزار شغل در استان شده است ، خاطرنشان کرد : از ابتدای فعالیت این طرح و با راه اندازی سایت بهین یاب ، یکهزار و 357درخواست ثبت شده که 887 مورد به مبلغ یکهزار و 129 میلیارد تومان مصوب شده ضمن آنکه یکهزار و 182 مورد با مبلغ 897 میلیارد تومان نیز به صورت مستقیم پرداخت شده است.
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد ادامه داد: مجموع تسهیلات پرداختی بانکها در این کارگروه یکهزار و 147 میلیارد تومان برای یکهزار و 423 مصوبه بوده است.
استان یزد چهارمین استان صنعتی و معدنی کشور است که سه هزار و 700 واحد تولیدی در آن فعال است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار