شرکت آبفاشهری مازندران
با توجه به کاهش میزان بارندگی ، افزایش جمعیت و کاهش سفره های آب زیرزمینی، همه به این باور رسیده اند که کشور با تنش کمبود آب مواجه است. مهندس اسماعیلی افرا، به تعویض 245 کنتور آب مشترکین این امور و نصب مخزن 10 متر مکعبی مسکن مهر امیر ده پل سفید اشاره کرد
کد خبر: ۵۱۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸ 25 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ، مدیر امور آبفاشهری سوادکوه از اجرای 15 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در 6 ماهه نخست امسال خبر داد.
 

بر اساس این گزارش،  مهندس اسماعیلی افرا  ضمن تشریح عملکرد این امور  طی نیمه اول امسال، با اشاره به احداث یک باب مخزن 500 متر مکعبی و اجرای 10 کیلومتر اصلاح شبکه و خطوط انتقال گفت: یک حلقه چاه دهانه گشاد جدید در شهر آلاشت با دبی 5 لیتر در ثانیه حفر  و ایستگاه پمپاژ هلی خامن  نیز بازسازی شد.
 
وی، به اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در شهرهای زیرآب و پل سفید به طول 5 کیلومتر اشاره و تصریح کرد: 456  فقره انشعاب فرسوده نیز در شهرهای زیرآب، پل سفید و آلاشت اصلاح و استاندارد سازی شد.
 
مدیر امور آبفاشهری سوادکوه،  اظهار داشت: 2 حلقه چاه تحت پوشش این امور از طریق تعویض الکتروپمپ شناور ، راه اندازی تابلوهای برق و رفع مشکلات مربوط به خط انتقال برای مواقع ضروری مهندسی و بهسازی مجدد شد.
 
 مهندس اسماعیلی افرا، با اشاره به تعویض 245 کنتور آب مشترکین این امور و نصب مخزن 10 متر مکعبی مسکن مهر امیر ده پل سفید، افزود:  دودستگاه شیر هیدرانت برای آتش نشانی پل سفید  نیز نصب شد.
 
وی، با بیان اینکه طی شش ماهه اول امسال 39 مورد شکستگی خطوط انتقال در هلی خامن، فلورد و دراسله برطرف شد، گفت: در این مدت نسبت به ترمیم و رفع  1034 مورد اتفاقات شبکه و انشعابات  نیز اقدام شد.
 
'گفتنی ست کشور ایران و استان مازندران با کمبود منابع آبی مواجه است کمتر کسی این بحران را جدی تلقی می کرد ولی طی سالهای اخیر با توجه به کاهش میزان بارندگی ، افزایش جمعیت و کاهش سفره های آب زیرزمینی، همه به این باور رسیده اند که کشور با تنش کمبود آب مواجه است.
 
 چنانچه این دو امر از سوی مردم مهم تلقی نشود، سالهای نه چندان دور کمبود آب به یک مشکل جدی تبدیل می شود.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار