فرمانده انتظامي لرستان از دستگيري كلاهبردار حرفه‌اي با دو ميليارد ريال کلاهبرداري در شهرستان دورود خبر داد.
کد خبر: ۵۱۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 19 October 2017
محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان صبح امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد : در پی وصول شکایت تعدادی از شهروندان علیه فردی که با ترفند پرداخت وام و تسهیلات کم بهره و ایجاد اشتغال، راه‌اندازی کسب و کار کوچک برای افراد بیکار اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در بررسی موضوع دریافتند فرد مورد نظر با همدستی یک‌نفر خانم از افراد جویای کار به بهانه راه‌اندازی کسب و کار کوچک و محدود، به آن‌ها قول پرداخت وام کم بهره و قرض الحسنه را داده و پس از جلب اعتماد آنان با همکاری همدستش از هر نفر مبلغ چهار میلیون تومان به حساب خود واریز و 54 نفر جوان و شهروند بیکار را اغفال و کلاهبرداری کرده است .

فرمانده انتظامی استان لرستان اظهار داشت: در تحقیقات بعمل آمده محرز شد فرد کلاهبردار مبلغ دو میلیارد ریال از شاکیان کلاهبرداری و متواری شده، بلافاصله عملیات اطلاعاتی برای شناسایی متهم با هماهنگی مقام قضائی آغاز و در نهایت فرد مجرم و همدست وی شناسایی و دستگیر شدند .

مهدیان نسب با بیان اینکه متهم از افراد حرفه‌ای و سابقه‌دار است، افزود: در بازجویی‌های فنی صورت گرفته متهم به کلاهبرداری از 54 نفر اعتراف کرده و متهمان پس از انجام تحقیقات و تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار