وزیر اطلاعات گفت:‌ بیش از ۱۲۰ عملیات تروریستی در چند سال اخیر در کشور خنثی‌سازی شده است.
کد خبر: ۴۶۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷ 25 July 2017
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی شامگاه دوشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام علی (ع) شهرک کارشناسان اردبیل اظهار داشت: بیش از 120 عملیات تروریستی در چند سال اخیر در کشور خنثی‌سازی شده است.


وی با اشاره به اقتدار و امنیت ایران اسلامی بیان کرد: با نقش بر آب شدن تمامی نقشه‌های شوم دشمنان، همه عاملان این ترورهای ناموفق دستگیر شده و یا به هلاکت رسیده‌اند.


علوی با بیان اینکه به فضل الهی امروز هیچ‌گونه ناامنی در هیچ نقطه از کشور وجود ندارد، تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) امروز چشم بینا و گوش شنوای ملت است و به هیچ قدرتی اجازه نفوذ در کشور و ایجاد خرابکاری نمی‌دهد.


وزیر اطلاعات با اشاره به حادثه اخیر تروریستی مجلس و حرم امام (ره) افزود: هر 5 تن عامل تروریستی با اینکه در ساعات اولیه کشته شدند ولی در عرض 2 روز تمامی عوامل همکار مستقیم و غیرمستقیم دستگیر و ریشه‌های این اقدام بزدلانه شناسایی شد.


وی با اشاره به بهت و درماندگی کشورهای دنیا از اقدامات سریع و تاکتیکی سیستم اطلاعاتی و امنیتی ایران گفت: وزارت اطلاعات افتخار این را دارد که در کنار نیروهای نظامی و انتظامی علاوه بر تامین آرامش، امنیت این مرز و بوم را به نحو مطلوب حفظ کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار