شرکت سبزافزار آریا، ۱۵ سال قبل با هدف ایجاد بستری مناسب در زمینه ارائه راهکارهای یکپارچه فناوری اطلاعات تأسیس شد و امروز بیش از هزار سازمان و شرکت متفاوت از خدمات نرم افزاری این شرکت استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۴۶۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 21 July 2017
 به گزارش تابناک، مأموریت این شرکت از آغاز در ارتقاء کیفیت مدیریت سازمان‌ها با استفاده از فناوری اطلاعات تعریف شد و با هدف ارتقا جایگاه محصولات نرم افزاری داخلی و رقابت با محصولات مشابه خارجی، مسیر حرکت شرکت ادامه پیدا کرد.
 
 پس از سالها تجربه، شرکت سبزافزار با تکیه بر دانش، مشتری مداری، غنی سازی و بهره گیری از آخرین فناوری‌های جهانی، کامل‌ترین همراه مشتریان به حساب می‌آید. پیاده سازی و ارائه نرم‌افزارهای یکپارچه و پیشرفته تجاری در همکاری با شرکت‌های داخلی و خارجی به مهمترین استراتژی شرکت تبدیل شده است.
 
از جمله محصولات شرکت سبزافزار می‌توان به سامانه جامع مدیریت فروشگاه اشاره کرد که به نرم‌افزار پایه در مدیریت فروشگاه‌های زنجیرهای، هایپرمارکت‌ها و اصناف در حوزه‌های مختلف مالی، بازرگانی، فروش، زنجیره تأمین، منابع انسانی و مشتریان، تبدیل شده است.
 
از افتخارات این شرکت نیز باید به نرم افزار جامع نظام پیشنهادها اشاره کرد که برای اولین بار در ایران ابداع و تولید شده است. این نرم افزار فرآیند نظام پذیرش، بررسی و اجرای پیشنهادهای سازمانی را به صورت حرفه‌ای مکانیزه کرده و امکانات بسیاری را برای ارتقا فرهنگ مشارکت در سازمانها ارائه میدهد.
 
نرم افزار مدیریت ارزیابی عملکرد کارکنان نیز محصولی دیگر از شرکت سبزافزار آریا به حساب می‌آید که در راستای سنجش و بررسی عملکرد کارکنان شرکت‌ها تهیه و تولید شده است. این نرم افزار بر اساس مدل‌های مختلف از جمله مدل ۳۶۰ درجه، فرایند ارزیابی، بهره‌وری، پاداش و نیازهای آموزشی کارکنان را تا حدی باورنکردنی منظم و تسهیل می‌کند.
 
شرکت سبزافزار در جهت تبیین سیاست‌های توسعه برند و بازار خود در نمایشگاه الکامپ 96 حضور دارد. این شرکت جهت ارتقا سطح دانش و توان فنی کاربران، کارگاه‌های (Workshop) تخصصی خود را در طول نمایشگاه الکامپ در سالن 38A، غرفه 541 برگزار خواهد کرد. از تمامی علاقه‌مندان دعوت میشود در این کارگاه‌های تخصصی شرکت کنن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار