کد خبر: ۴۰۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 12 April 2017
به گزارش تابنک ایلام  ؛ تنها راه ارتباطی دره‌شهر به لومار راه قاضی‌خان است که باید روند اجرای آن شتاب بگیرد.

راه‌ها به عنوان یک زیرساخت نقش مهمی در توسعه هر منطقه ایفا می‌کنند، چند سالی است شهرستان بدره به کارگاه راه‌سازی تبدیل شده و طرح‌های مختلف راهسازی در این شهرستان در دست اجراست.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان ایلام در این باره گفت: پروژه قاضی‌خان - بدره حدود 12 کیلومتر است که اکنون حدود 7 کیلومتر از این مسیر آسفالت شده و مابقی که پنج کیلومترباقی مانده است.

سید کمال‌الدین میرجعفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: عملیات خاکی این طرح به اضافه 200 متر تونل آن باقی مانده و انتهای مسیر دو پل بسیار بزرگ جابر دارد.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان ایلام گفت: پل جابر اکنون در حال اجرای مراحل نهایی است و بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: در عین حال چند سالی است که واریانت چشمه شیرین به منظور رفع نقاط حادثه خیز و کوتاه کردن مسیر تردد دو شهرستان بدره و دره‌شهر در دست اجرا است.

میرجعفریان تصریح کرد: عملیات بیس این محور نیز کاملا انجام گرفته که طی امروز و فردا تست این طرح دریافت می‌شود و ظرف چند روز آینده آسفالت آن نیز شروع خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اعلام این خبرخوش برای روستائیان شهرستان بدره گفت: با تامین اعتبار صورت گرفته به زودی چهار پروژه راهسازی روستایی در شهرستان بدره آغاز می‌شود./م
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار