به مناسبت تولد امیر المومنین و روز پدر صورت گرفت
حجت الاسلام افروغی : خوشبختانه نیروهای گردان امام حسین(ع) بهمئی علاوه بر آمادگی های رزمی خوبی که دارند ، اهل صفا و معنویت می باشند.
کد خبر: ۴۰۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸ 09 April 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، برخی فرماندهان گردان امام حسین (ع) به مناسبت روز تولد امیر المومنین و روز پدر با امام جمعه شهر لیکک دیدار کردند.

امام جمعه شهر لیکک بهمئی ضمن عرض تبریک سال نو و میلاد امام جواد (ع) و تبریک بمناسبت فرارسیدن سالروز میلاد امیرالمومنین علی بن ابیطالب و روز پدر به برخی ویژگی های شخصیتی حضر علی پرداخت.
 
 دیدار فرماندهان گردان امام حسین(ع)بهمئی با امام جمعه این شهر
 
حجت الاسلام افروغی گفت : امام علی علیه‌السلام می‌فرماید: «وَ بالتَّواضُع تَتِمُّ النِّعْمَةُ؛ با فروتنی و خوشرویی، نعمت‌ها کامل می‌شود».همچنین، فرموده است: «کسی که متواضع باشد، دوستانش فراوان خواهند بود».در کنار این سفارش، حضرت مردم را به خطر تکبر و خودبزرگ بینی هشدار می‌دهد:«خدا را خدا را؛ یعنی از خدا بترسید و از آینده زشت و شوم تکبر و خودبزرگ‌بینی بپرهیزید». یکی از روش‌هایی که پیامبران به کمک آن جامعه را اصلاح کردند، به کارگیری تواضع در امر رسالت شان بود. خدای مهربان کسانی را که در برابرش خودخواهی کردند، از اوج عظمت به خاک ذلت نشانید. به ابلیس دستور داد که به آدم سجده کند، ولی او به سبب خودخواهی، از این کار سر باز زد و در نتیجه از بهشت رانده شد و تا روز قیامت به او لعن می‌شود.
حجت الاسلام افروغی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد : دفاع از دین از اهمیت بالایی برخوردار است و امام علی هم در دفاع از دین همه ی هستی و جان خود را فدا کرد.
 
دیدار فرماندهان گردان امام حسین(ع)بهمئی با امام جمعه این شهر 
 
وی با توجه به شرایط منطقه افزد نیروهای مسلح باید آمادگی کامل برای دفاع از کشور و دین را داشته باشند.
حجت الاسلام افروغی با برشمردن ویژگی های امیرالمومنین افزود :  لازمه پیروزی در میدان نبرد را علاوه بر توان نظامی  داشتن روحیه بالا و ایمان و اخلاق برشمرد و گفت : خوشبختانه نیروهای گردان امام حسین(ع) بهمئی علاوه بر آمادگی های رزمی خوبی که دارند ، اهل صفا و معنویت می باشند.
وی در پایان ضمن تبریک مجدد روز تولد امیر المومنین و روز پدر ، از خداوند توفیق پرورش فرزندانی ولایت مدار و صالح را برای همه ی پدران ، خصوصا نیروهای حاضر در گردان امام حسین(ع) بهمئی خواستار شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار