رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند تا معضل بیکاری جوانان تحصیل‌کرده دشتستان حل شود.
کد خبر: ۳۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 24 May 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از نیازهای بسیار مهم شهرستان دشتستان، بهبود وضعیت اشتغال است که در این راستا تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیار زیادی را داشته‌ایم و موضوع را در سطح ملی پیگیر هستیم.

وی خواستار تلاش برای عملی شدن اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی شد و ادامه داد: جوانان تحصیل‌کرده متعددی در سطح استان وجود دارد که متقاضی کارند ولی همچنان بی‌کار هستند که دولت باید عزم جدی‌تری در این زمینه داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ساخت و راه‌اندازی پتروشیمی دشتستان می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه اشتغال در این شهرستان داشته باشد و با جدیت پیگیر ساخت این پتروشیمی هستیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد خاطرنشان ساخت: به منظور راه‌اندازی پتروشیمی دشتستان، سرمایه‌گذار را نیز مشخص کردیم ولی عملیات اجرایی آن توسط بانک پاسارگاد و شرکت بازنشستگان نفت آغاز نشد.

وی با انتقاد از عدم توسعه صنایع پتروشیمی در استان بوشهر، بیان داشت: در حالی که در بسیاری از استان‌ها صنایع پتروشیمی و صنایع پائین‌دستی با تامین خوراک از استان بوشهر ساخته می شود ولی این مهم در استان بوشهر روی نداده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در برخی موارد شاهد کم‌کاری برای جوانان استان بوشهر هستیم که مدیران باید دقت نظر بیشتری در این زمینه داشته باشند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار