در مراسمی با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان کلینیک تخصصی قلب و عروق با تجهیزات اکوکاردیوگرافی ، داپلر رنگی ،تست ورزش و نوار قلب راه اندازی شد .
کد خبر: ۳۸۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 26 February 2017
در مراسمی با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان کلینیک تخصصی قلب و عروق با تجهیزات اکوکاردیوگرافی ، داپلر رنگی ،تست ورزش و نوار قلب راه اندازی شد . خدانظر دریکوند در مراسم افتتاح این کلینیک گفت : ویزیت و خدمات پزشکی در این کلینک برای فرهنگیان با بیمه تکمیلی رایگان و برای سایر اقشار با تخفیف انجام خواهد شد .

وی با اشاره به تلاش آموزش و پرورش برای توسعه خدمات درمانی به فرهنگیان افزود : در حال حاضر در این درمانگاه 17پزشک متخصص ، 10دندان پزشک ، 8پزشک عمومی و  بخش های فیزیوتراپی ،تزریقات ، بینایی سنجی ،مامایی ،شنوایی سنجی ،گفتار درمانی ، عینک سازی و تست ریه فعالیت دارند. دریکوند تاکید کرد :  از ابتدای سال 95تا کنون 88هزار و 733نفر در درمانگاه فرهنگیان پذیرش شده اند که 70درصد آنها فرهنگی بوده اند .

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد : سیاست ما توسعه خدمات بهداشتی و د رمانی در سطح استان است و از توسعه این خدمات در شهرهای مختلف حمایت می کنیم . 

منبع: روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار