استاندار لرستان: شهردار خرم‌آباد خودش باید پیش‌قراول اجرای طرح مجریان ذی صلاح در شهر باشد.
کد خبر: ۳۸۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 24 February 2017
استاندار لرستان ظهر دیروز پنج شنبه در مراسم بزرگداشت روز مهندس با اشاره به اینکه عدم اجرای طرح مجریان ذی‌صلاح یک نقیصه بزرگ است، اظهار داشت: این طرح حداقل در یک متراژی برای سال ۹۶ باید لحاظ شود.

مهندس بازوند با بیان اینکه شهردارها مکلف هستند برای اجرای این طرح و جا انداختن آن کمک کنند، تصریح کرد: شهردار خرم‌آباد خودش باید پیش‌قراول این قضیه باشد و در ساختمان‌های تا دو طبقه در متراژ مشخصی این بحث مجریان ذی‌صلاح را مدنظر قرار دهد.

استاندار لرستان در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه خلاقیت هویت مهندس است و اگر مهندسی خلاقیت نداشته باشد نمی‌شود به او گفت مهندس افزود: شناسنامه یک مهندس خلاقیت او است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین ارکان مهندسی خلاقیت است، گفت: خلاقیت موتور محرکه توسعه علوم مهندسی است.

بازوند با بیان اینکه از اهداف اصلی یک مهندس نوآوری است، تصریح کرد: مهندس می‌تواند بر موانع سخت طبیعت و ماشین‌آلات مقابله کند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه مهندسان باید قدرت تصمیم‌گیری و آزادی عمل منطقی داشته باشند، اظهار داشت: حفظ روحیه خطرپذیری و جسارت و ریسک‌پذیری از ویژگی‌های یک مهندس است.

بازوند با بیان اینکه یکی از عواملی که باعث شده در لرستان دچار فرصت سوزی شویم این است که آدم‌های ریسک‌پذیر نداشتیم و هیچ‌وقت ریسک را نپذیرفتیم و هزینه آن را ندادیم، تصریح کرد: تنگ‌نظری‌ها عامل اصلی فرصت سوزی‌ها است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه ارتقاء تخصص و مهارت در نیروهای مهندسی باید پیگیری شود، افزود: مهندسان باید پیش‌قراول تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار