هندمینی از توابع شهرستان بدره است که از مهرماه سال 1393 از دهستان به بخش ارتقا یافت ولی تاکنون با حفظ سیمای سابق منتظر روزهای تغییروپیشرفت مانده است .
کد خبر: ۳۴۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 24 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛بخشدار هندمینی درزمینه طرح های مختلف عمرانی دردست اجرا به خبرنگارما گفت :امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات اختصاص یافته به طرح ها ی مختلف این بخش ، شاهد تحول و توسعه مناسبی درآن باشیم .

مهرداد کریمی مشکلات کلی اقتصادی درکشور را یکی از عوامل کندی عملکرد ها خواند وگفت : تحریم های چند ساله کشورمان وکاهش درآمد های نفتی در اختصاص به موقع بود جه های مصوب تاثیر گذار است که با گشایش های انجام شده و تلاش های دولت به زودی شاهد سرعت عمل بیشتری در روند توسعه خواهیم بود .

وی گفت : تکمیل واریانت چشمه شیرین در دستور کار قرار گرفته است که تا دهه فجر امسال به طول 5/3 کیلومترو با اعتبار35 هزار میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

کریمی  در مورد ساختمان نیمه تمام بخشداری نیزگفت :علی رغم اینکه قرارداد اولیه این طرح با اعتبار7 هزاو703 میلیون ریال به مدت 12 ماه منعقد شده بود ولی تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی  داشته است که با اختصاص بودجه لازم از محل اوراق مشارکت ،عملیات اجرایی آن با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

وی دیگر طرح های انجام شده را چنین عنوان کرد : ساخت خانه عالم چشمه شیرین و آبچشمه وهمچنین احداث پایگاه مقاومت برادران وخواهران در چشمه شیرین و دولگلاب با همکاری سایر نهاد های مرتبط همکاری خوبی صورت گرفته و همگی به بهره برداری رسیده اند.

بخش 8000 نفری هندمینی در 13 کیلومتری شهرستان بدره قرار گرفته و هم اکنون  دارای دو دهستان آبچشمه وزرانگوش است ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار