مدیرکل انتظامی استانداری اردبیل خبر داد:
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری اردبیل گفت: تمام مینی‌بوس‌ها و چرخ دستی‌ها از هفته آینده از داخل محوطه گمرک بیله‌سوار جمع‌آوری شده و از ورود افراد متفرقه به این محوطه جلوگیری می‌شود تا شاهد برخی ناهماهنگی‌ها در این حوزه نباشیم.
کد خبر: ۲۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲ 27 April 2015
به گزارش تسنیم، احمد عظیمی در جلسه ساماندهی مسافران آذری گمرک بیله‌سوار اظهار داشت: باید برخورد و نوع رفتار با مسافران آذری در گمرک بیله‌سوار شایسته و مناسب باشد و زمینه‌ای فراهم نشود تا حرکات و اقدامات خلاف عرف و قاعده سبب خدشه‌دار شدن آبروی نظام شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات و نواقص در گمرک بیله‌سوار تصریح کرد: باید هر چه سریع‌تر موضوع قبول برخی اقدامات در مورد ساماندهی مسافران آذری توسط شورای اسلامی شهر با صراحت مشخص شود  تا در صورت عدم قبول آن این امور به سایر شرکت‌ها و مؤسسات استانی  براساس دستورالعمل واگذار شود.

عظیمی از کسب رتبه نخست گمرک بیله‌سوار در اجرای دستورالعمل ساماندهی در داخل پایانه خبر داد و افزود:‌ ساماندهی مسافران از حساسیت و اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و به همین منظور تمام مینی‌بوس‌ها و چرخ دستی‌ها از هفته آینده از داخل محوطه جمع‌آوری شده و در کنار این اقدام از ورود افراد متفرقه به این محوطه جلوگیری می‌شود تا شاهد برخی ناهماهنگی‌ها در این حوزه نباشیم.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری اردبیل با انتقاد از عملکرد شورای شهر بیله‌سوار بیان کرد: باید شورای شهر نسبت به تعیین شهردار بیله‌سوار هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهد و برخی مسائل و حاشیه‌ها را کنار بگذارد چرا که در صورت حل نشدن مشکل و عدم تعیین شهردار توسط شورای شهر از مرکز استان اردبیل برای رفع مشکلات مداخله می‌شود.

وی گفت: باید مسئولان مربوطه در زمینه تعریض خیابان 20 متری، حذف چرخ دستی‌ها، ورود ممنوع افراد متفرقه و مینی‌بوس به داخل محوطه، آسفالت تیر پارک رانندگان، راه‌اندازی شعبه صرافی مجاز، محل رانندگان، پارکینگ، واگذاری مغازه‌ها، کافی‌شاپ  و نمازخانه  از روز شنبه اقدامات لازم را در این مکان انجام دهند.

عظیمی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل راه و شهرسازی استان در مورد تامین به موقع آسفالت مورد نیاز برای محل‌های ضروری بیان کرد:‌ رابط استانی در حوزه عمران این پروژه مهم شهرستان مشخص شده و در این زمینه به صورت اورژانسی و فوری آن را پیگیری می‌کنیم.

در این دیدار مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل نیز اظهار کرد: معاون وزیر و رئیس سازمان پایانه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور در مورد آسفالت کمربندی شهر تا ورودی گمرک و پایانه مرزی قول مساعد داده که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم این امر انجام شود.

عبدالحسین علی‌اکبری بیان کرد:‌ با اختصاص اعتبارات لازم در این حوزه در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به آسفالت کمربندی این شهرستان اقدامات لازم انجام شده و در اختیار مردم منطقه قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار