با حضور معاون استاندار خراسان رضوی چاه گاز شماره 71 شرکت بهره برداري نفت وگاز شرق در مخزن گاز ترش (مزدوران)، به صورت رسمی افتتاح و در مدار توليد قرار گرفت.
کد خبر: ۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲ 04 February 2015

به گزارش تابناک، به مناسبت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و پس از انجام موفقیت آمیز مراحل تست و برداشت گاز از چاه شماره ۷۱ در راستای حفظ توان تولید و تضمین حداکثر گاز مورد نیاز خوراک پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس و در شرایط اضطراری زمستان ۹۳، این چاه با حضور معاون استاندار خراسان رضوی و مسئولان شهرستان سرخس به صورت رسمی افتتاح و در مدار تولید قرار گرفت.

هزینه کل این پروژه با تولید روزانه یک و نیم میلیون متر مکعب گاز بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان بوده است.

در راستای هدف مدیریت غیر متمرکز و به منظور نیل به بهره وری بیشتر از طریق نزدیک کردن مدیریت اجرایی به محل کار و همچنین انجام وظیفه اصلی و امکان بهره گیری از حداکثر توانمندی های موجود ، شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق ( سهامی خاص ) در تاریخ ۱۳۷۷/۰۹/۱۱ با شماره ثبت ۱۴۵۹۲۱ براساس بند (الف) ماده ۵ اساسنامه شرکت ملی نفت ایران و به عنوان یکی از شرکت های فرعی شرکت ملی نفت ایران تاسیس شد .

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با تولید روزانه ۶۱ میلیون مترمکعب گاز، تامین کننده گاز ۶ استان شمال و شمال شرقی کشور در بخش خانگی و صنعتی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار