کد خبر: ۲۵۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶ 05 July 2016
مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران از پرداخت حقوق ناجیان غریق این استان بعد از تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: حقوق ناجیان از منابع استانی واریز می‎شود.
با تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: هنوز هیچ منبع اعتباری برای طرح‌های سالم‌سازی دریا از وزارت کشور نرسیده است.
وی با بیان اینکه حقوق ناجیان غریق بعد از تعطیلات عید فطر واریز می‌شود، افزود: شماره حساب‌های ناجیان غریق گرفته شده و حقوق ناجیان از منابع استانی واریز می‎شود.
قاسمی‎طوسی با اشاره به اینکه در حال حاضر هزینه‌های طرح‌های دریا از منابع استانی تأمین می‎شود، گفت: 100 ناجی شناور در هیأت نجات غریق استان در نظر گرفته شده تا در ایام تعطیلات در پی حجم زیاد مسافر مورد استفاده قرار بگیرند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران تصریح کرد: جلسات مختلفی در استانداری با حضور کمیته 11 گانه ستاد طرح‎های ساماندهی سواحل برگزار و وظیفه همه دستگاه‌ها مشخص شده است.

عضو شورای اداری مازندران با بیان اینکه در سال‎جاری کارشناسی زیادی در  طرح‌های سالم‌سازی دریا صورت گرفته است، یادآور شد: تمام 400 کیلومتر نوار ساحلی در استان به‌صورت میدانی قدم به قدم پایش شده است.

وی با اشاره به اینکه با نظر کارشناسان، 21 نقطه دیگر پُرخطر در سواحل مازندران شناسایی شده است، اذعان کرد: با شناسایی این نقاط، تعداد مناطق پُرخطر از 320 به 341 نقطه افزایش یافته است.

قاسمی‌طوسی در پایان با تأکید بر اینکه 900 تا یک‌هزار ناجی غریق در مناطق پُرخطر سواحل مازندران مستقر هستند، گفت: مردم و مسافران از شنا در مناطق حادثه‌خیز خودداری کنند.

به گزارش فارس، اوایل هفته جاری و در جلسه ستاد طرح‌های ساماندهی سواحل مازندران که با حضور ربیع فلاح استاندار مازندران، شهرداران و فرمانداران شهرهای ساحلی برگزار شد، وی بر پرداخت به‌موقع ناجیان غریق تأکید کرد.

علیرضا یونسی‎رستمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی مازندران نیز در جلسه یادشده، نوید داد که حقوق ناجیان غریق این استان تا پایان تعطیلات عید سعید فطر پرداخت شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار