مدیرعامل شرکت گاز لرستان :
مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: صنایع استان بیش از ۴۴میلیارد تومان به شرکت گاز لرستان بدهکارند که بخش عمده این بدهی به کارخانه سیمان،نساجی بروجرد، سامان کاشی و کاشی جم مربوط می شود.
کد خبر: ۲۲۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۶ 14 May 2016

 به گزارش تابناک لرستان ،حشمت الله شمس خرم آبادی ظهر جمعه در حاشیه برگزاری طرح شمیم خدمت این هفته نماز جمعه خرم آباد  به اقدامات شرکت گاز لرستان در حوزه گازرسانی اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت گاز لرستان طی سال گذشته کار گازرسانی به ۲۰۵ روستای استان را انجام داد.

شمس خرم آبادی

وی از گازرسانی به شهر سپیددشت طی سال گذشته خبر داد و افزود: طی امسال نیز عملیلات گازرسانی به شهرهای شول آباد و درب گنبد در دست اقدام خواهد بود که در صورت فراهم شدن مقدمات لازم برای گازرسانی به این دو شهر کار اجرایی آن ها طی امسال آغاز خواهد شد در غیراینصورت در سال ۹۶ گازرسانی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به ۲۵۰ روستای استان طی امسال در دستور کار قرار گرفته است، بیان داشت: در بخشی از روستاها پیمانکار مربوطه برای گازرسانی انتخاب شده و در بخشی دیگر در حال انتخاب پیمانکار هستیم.

شمس خرم آبادی با بیان اینکه در حال حاضر ضریب نفوذ گازرسانی در روستاهای استان روی عدد ۶۵ درصد است، افزود: امیدواریم طی سال جاری این عدد را به بیش از ۷۰ درصد برسانیم.

وی گفت: در طول عمر دولت یازدهم تا کنون ۴۵۳ روستای لرستان گازرسانی شده اند و بناست تا پایان دولت کار گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تعیین تکلیف شوند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان میزان مطالبات این شرکت را حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برشمرد و عنوان کرد: صنایع استان بیش از ۴۴ میلیارد تومان به شرکت گاز لرستان بدهکارند که بخش عمده این بدهی به کارخانه سیمان، نساجی بروجرد، سامان کاشی و کاشی جم مربوط می شود.

شمس خرم آبادی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان طی ماه گذشته همه مطالبات پیمانکاران از این شرکت را پرداخت کرد، افزود: این شرکت به تامین کنندگان کالا مقداری بدهی دارد که پیگیر رفع این بدهی است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال گران شدن بهای گاز مصرفی در سال جاری گفت: تا کنون هیچ بحثی در خصوص افزایش قیمت گاز و حامل های انرژی مطرح نشده و بعید می دانم بهای گاز در سال جاری افزایش یابد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار