معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه دو تهران از بهبود تردد خودروها در این منطقه با اصلاح هندسی معابر پر ترافیک خبر داد.
کد خبر: ۲۱۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 11 April 2016
"حمیدرضا رنجبر" با اعلام این خبر افزود: باتوجه به نزدیکی خروجی خیابان فرشتگان به پل مرزداران و تداخل خودروهای ورودی به یادگار امام (ره) و خروجی از این خیابان و به منظور جلوگیری از تصادفات و تخلفات ورود ممنوع و تامین ایمنی در این تقاطع، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه دو با استفاده از بلوک های بتنی اقدام به خشکه چینی و یکطرفه نمودن از بلوار مرزداران به خیابان فرشتگان کرد.

وی اظهارداشت: با توجه به موفقیت آمیز بودن طرح مذکور این معاونت اقدام به تثبیت خشکه چینی در معبر مذکور نموده است.

رنجبر همچنین به مسقف سازی پایانه تاکسی شهید نظری اشاره کرد و گفت: با توجه به عدم وجود پوشش یکپارچه و همچنین روشنایی نامناسب در پایانه شهید نظری واقع در ضلع شمال شرقی میدان آزادی و با در نظر گرفتن تعداد بالای تردد مسافر در این پایانه، پوشش کامل سقف و تامین روشنایی این پایانه در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه دو قرار گرفت.

معاون شهردار منطقه دو تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر با احداث 160 متر طول سایبان، این پروژه از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار بوده و در نظر است که به زودی کلیه عملیات باقی مانده به اتمام برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار