فرماندار شهرستان خلخال گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام عید نوروز در راستای جلوگیری از نابسامانی در سطح بازار نظارت بر بازار خلخال افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۹۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ 11 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازخلخال، علی نظری شیخ‌احمد در بازدید از بازار سنتی و قدیمی شهر خلخال اظهار داشت: با توجه به اذعان کسبه و بازاریان در مورد وضعیت فروش کالاهای خود می‌توان پی برد که بازار در شهر خلخال بهبود نسبی یافته و نسبت به ماه‌های گذشته بهتر شده است.

وی با تاکید بر رعایت اصل انصاف توسط صاحبان واحدهای صنفی مختلف و کسبه و بازاریان افزود: همین اصل زمینه‌ساز تعادل در بازار و خرید و فروش کالا در بازار شده چرا که به این دلیل مردم خلخال خرید مایحتاج عید خود را از خود شهر تامین می‌کنند و به مناطق دیگر مراجعه نمی‌کنند که انتظار می‌رود در این زمینه شاهد توجه ویژه بازاریان خلخال باشیم.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به واریز حقوق و عیدی کارکنان دولت در آستانه عید گفت: با توجه به اینکه رونق و بهبود بازار بستگی به جمعیت و درآمد افراد جامعه دارد واریز حقوق و عیدی از عوامل مهم و تاثیرگذار در رونق بازار بوده است.

نظری با تاکید بر رعایت حال گردشگران و مسافران نوروزی شهر خلخال توسط کسبه و بازاریان تصریح کرد: در کنار کسب روزی حلال و برکت مال این امر زمینه‌ساز ماندگاری سفر به منطقه و رقم خوردن خاطره خوش برای مسافران و ماندگاری بیشتر و توسعه صنعت گردشگری شهرستان می‌شود.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به آتش‌سوزی رخ‌داده دو روز پیش در یکی از واحدهای صنفی راسته‌بازار خلخال بیان کرد: بیش از 150 میلیون تومان به این واحد خسارت وارد شده که از بقیه بازاریان و کسبه انتظار می‌رود در زمینه راه‌اندازی مجدد این واحد همدلی و مشارکت کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار